moj 16. rođendan

jupi..evo..
danas je moj rođendan..16..kiss
hvala svima koji su mi ga čestitala i danas i jučer..
nemam baš nekih velikih želja, ali nadam se da bu mi ova godina obilnija cerekdečkima i peticamayes..heh
i dobrom zabavom, i tema za pisanje postova..heh
i tak..
jučer sam proslavila rođendan u gradu.. neznam kaj bi pisala o tom događaju..
malo sam popila, partymalo više nego inače..pa mi se malo vrtelo.
ali brzo je prešlo..i tak..
uglavnom bilo je zabavno..wink
neznate kak jedva čekam da prođu još ova dva tjedna..pa da dođu praznici..
i nadam se da bu mi vrijeme do 17. rođendana prošlo brže nego do 16.
ajde bok..pusam vas sve..

28.05.2006. u 20:26 | 7 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Paaa..... neznam... valjda bu vam se sviđal moj blog....



Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
d razred
Lana - moja suseda
Renata - my friend
Matejčika - frendica z razreda
Nina&Majda-frendice z razreda
Tanja - frendica z razreda
Ana - moja sestrična
Vegi - frend - ma f u redu je on
Tomislav - frend z škole
Ana - frendica iz Koprivnice

ovo sam ja...

..paula..
iz čakovca..
živim s svojima..
idem u Gimnaziju (opću)..
drugi sam razred..
imam i prijatelje..
imam dečka..
imam 17 godina..

Moja msn adresa: palula28@hotmail.com

Moj icq broj: 412-047-057

Moj broj mobitela: moram razmisliti dal da vam ga dam ili ne..