04.01.2007., četvrtak

×Their mind is clouded by the loss of reason, from a time long ago... ×

Početak ovog posta biti će velikim djelom posvećen mom novom prijatelju yes smijeh
I post će biti malo "normalniji" nego inače...

Ovako...
Imaš pravo, Stankichu.
Svijet je lijep.
I cvijeće je lijepo.
I sunce.

I da...nekak sam se u zadnje vrijeme naučila veselit sitnicama.
Evo, recimo sad se neizmjerno veselim tome da sam se pomirila konačno s čovjekom do kojeg
mi je stvarno jako stalo.
Ta šutnja me stvarno izluđivala.
Hvala mu ovim putem na isprici.

Još bi samo trebala naučiti pokazivati to da se veselim nekim stvarima.

Kažeš da se trebam više otvoriti prema svijetu.
Da.
To i Dita kaže.
I ja sam svjesna toga.
Ali za kog kurca ću se otvarat i izlagat svemu tome,
kad znam, točno znam da će me opet povrjedit ljudi oko mene...?


hahaha

Ah eto...sad...
Sad sam jednakom mjerom u depresiji koliko sam i nevjerojatno hepi.


Rozi Miki Maus

Mda.

Baš sam sad u zadnje vrijeme, kako sam bila posvađana s dotičnom osobom koja je bila dovoljno ljubazna da se ipak ispiča na kraju, razmišljala o tim svim ljudima npr. s Ribnjaka.
99 % njih me prezire iz dna duše, baš kao i najdražu mi prijateljicu.
Seru po meni.
Ja sam kurva, lezbijka, glupača, drolja, pizda...i neznam kojh se sve uvredljivih opaski nisu dosjetili.
Ok. U redu.
Samo...heh...ne razumjem.
Prvo, zašto mi to nemogu reći u facu nego seru iz leđa ko zadnje pičkice?
Drugo, ljudi dragi, pa vi mene ne poznate !!
Možda tek nekolicina vas zna kako se uopće zovem, a tek nešto više.
Samo malo, koji sam vam kurac skrivila ?
Ah da, znam, vi se znate od prije, ja sam se ovako "savršena" pojavila u vašim životima i sad ste mene našli kao neku žrtvu.
Ovak najiskrenije...boli me kurac.
Evo, stvarno, majke mi moje, svejedno mi je kaj mislite o meni.
Ali samo želim reći da je jadno od vas da ste se uopće našli suditi o meni, a da jedva znate kak izgledam.
Oprostite mi kaj sam narušila veše savršene čru, gotičarske i kvazi mračne živote,
o vi savršene djevojke.
Žao mi je što nemogu biti tako kul kao vi pa se palit na Dani Filtha i Alexia Laiha,
sjedit na stejđu i srat po drugim kvazi alternativcima.
Daj odjebite.

Ma ko vas jebe.
Samo sam se morala ispucat.
I posvetit ću vam jednu pjesmicu...
...ako smijem o vi presveta bića...
Kad bolje razmislim, ni ne zaslušujete pjesmicu, al evo vam dobra sam danas... :P


W13-Bad Things

A bullet in your head is how I want it
Your body on the floor -- a Kodak moment
You're a waste of air and a waste of space
I want sharp objects to fly into your face
I hate you now more than I ever did
I wanna kill you, dig you up and do it again
I want a car to run over your head
Put it in reverse and do it again

I would be lying if I said that it wasn't true
I only want bad things to happen to you
I want bad things to happen to you
I want bad things to happen to you
I want very bad things to happen to you

It would be really great if you drowned in a lake
Or put a bag over your face and watched you suffocate
I'd celebrate at your wake, I'd bake myself a cake
'Cause you're my favorite person that I love to hate
And you're the reason that murder should be legalized
If it was, you'd be dead and in the ground by five
Just in case I forgot to say --
I hate you motherfucker in the very worst way

And I would be lying if I said that it wasn't true
I only want bad things to happen to you
I want bad things to happen to you
I want bad things to happen to you
I want very bad things to happen to you


Uglavnom...da.
Želim vam svima da me i u ovoj godini nastavite uspješno mrziti
i uništavati svako i najmanje poznanstvo koje stvorim
tako da napričate puno krasnih izmišljenih sranja o meni.

Ne možete zamisliti koliko me usrećuje to što me mrzite.
Osjećam se tako posebnom kad ste se baš na mene namjerili.
I naravno Nečija cura na moju frendicu.
Obje smo počašćene.

Eh da, i kad sam već kod teme tih ljudi,
zamolila bi ovim putem Stankicha da kad jednom sazna ko sam
da ne vjeruje svemu što čuje o meni jer,
99,99% toga je čisto sranje.
Zato ovdje i pokušavam ostati anonimna koliko je to moguće.

Uh uh koliko sam pametnih stvari danas napisala.


Jel itko primjetio kako sam sarkastična danas?
Da, duhovito...

Pozdrav.

<< Arhiva >>