26.12.2006., utorak

×...i dok živim pamtit ću...oči plave boje...×

S jednim sam krenula dalje...
...bar za javnost...

I trebala bi to opet učiniti...

Ali stani malo...

...zar itko očekuje da ću to uopće htjeti,
a kamoli uspjeti...?

Svaki dan...dolazeći tamo...
Ja gledam njega...
Ja dišem njega...
Ja živim njega...

I sad ti odi dalje.

Nemogu.
I nije da želim.

...ali tuđeg se ne smije voljeti...

...i na čemu smo sad...?

Budimo realni...
...ovo nije ništa...

Ja živim u prošlosti...
Ja ne znam živjeti danas.
I ne želim.

Jer danas...
...danas sam sama...
...danas on nije tu...kraj mene...

A što je najtužnije u svemu tome...?
Da zapravo nisam sama.
Da postoji netko kraj mene.
Koji bi dao sve za nas.

Ali...mi postojimo samo službeno.
Ovako...u meni...
...ja sam tebe odavno ostavila...

I koliko god me neki trenuci uz tebe vesele...
...ja sam opet sama...
...iznutra...

...dok plave oči gledaju u drugu...
...tvoje su uperene samo u mene...
a ja to ne znam cijeniti.
ja uopće ne znam uživati u tvojoj pažnji.
i ja stvarno ne znam što još uvijek radiš samnom.

Ovim putem poručit ću ti nešto...
...ja tebe ne volim...
...žao mi je...
ja sad ostajem s tobom.
dok mogu izdržati pritisak tvoje ljubavi.
o onda...potiho ću otići.
nestat ću iz tvog života.

...nadam se da ću ti ostati u lijepom sjećanju...
...najljepše ti blagdane želim...






ps Sretan Božić svima koji čitaju

<< Arhiva >>