travanj, 2006  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Čitaj... Možda nešto shvatiš... Iako teško...

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

TIME OF YOUR LIFE (Green Day)

Video Code provided by VideoCodeZone.Com

mujzika

nedjelja, 16.04.2006.

here I am... once again...

Ubit ću starog... Probudio me u sedam, pol osam kako bi išla u crkvu... A sinoć, tj. jutros, sam otišla spat negdje oko dva... zijevzijevzijevzijevzijev A jesam lumen... A znala sam da ću se morat rano dić... bangbangbang Tak da sad izgledam ovako deaddeaddead... Čisto ko zombi... Pa nemrem puno pisat... Tak da ljudovi sorryte...


Danas sam se malo udebljala i dobila po koju kilicu... Zbog one fine, njam hrane... njaminjaminjami Koju je teško ignorirati... Osjećam se ko napuhnuti baloooon... Malo sam pretjerala... headbangheadbangheadbang


Danas sam si konačno instalirala nastavak za jednu igricu... Ne znam dal ste čuli zanju... Zove se The Sims... To je simulacija života... Potpuno sam ovisna o njoj... smokinsmokinsmokin Igrica mi je zakon... Kad smo već kod te igrice... Ne znam dal ste vidjeli, al na jednoj Tokio Hotel stranici su napravili njih četvero... I napravili su, tj. napisali kako su se okupili i to... Tak fora... Ludo... Zakon... thumbupthumbupthumbup Super da su se to sjetili i tak to napravili...


U ovom postu se zahvaljujem BLONDEE koja mi je napravaila sotinjak komenta... BLONDEE hvala ti puno... Lolim te puno... I tebe DEE LIGHT... I vas ostale fanove i obične, tj. čudne ljude... kisskisskiss


Do sad sam se suzdražavala da ne pišem o njima ali više ne mogu... Jer ja ih jednostavno (?????????????) volim... cerekcerekcerek Da, njih dvoicu... Gospodina YYYY i gospodina XXXX... Ja ne mogu više bez njih... Još tjedan dana... Pa ko će to izdržat... A tek ljetne praznike... Dobro, tad ću bit uz ljetno društvo al opet... ludludlud
Šta ću ja bez njih...
Šmrc... (Sad tu treba doć jedan smile koji plače al takvog nema... Idioti nisu smislili takvog... madmadmad Zamislite da je sad tu...)


Završavam ovaj post u tuzi za njima... U nadi da ću ih vidjeti u ponedjeljak.............. nutnutnut i naughtynaughtynaughty




| komentari (6) | print | # | * |

<< Arhiva >>