travanj, 2006  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Čitaj... Možda nešto shvatiš... Iako teško...

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

TIME OF YOUR LIFE (Green Day)

Video Code provided by VideoCodeZone.Com

mujzika

petak, 14.04.2006.

here I am... once again...

Danas sam jako tužna... Neki ljudi su me zaboravili... Ili sam im postala dosadna... Ili... Ne znam što se dogodilo... Prošli post samo dva komentara... namcornamcornamcor I to zahvaljujući čudnoj frendici... Niš ne kužim... Valjda sam otupavila... Nemam više onoliko komentara kao prije... I malo sam u bedu zbog toga... ludludlud Niko me se više ne sjeća.. Nikad da me se neko sjeti... Šmrc... Šmrc... Znam da ni ja ne ostavljam previše komentara... Valjda zato... Il možda ne... rolleyesrolleyesrolleyes Ak je zbog toga onda ću se pobrinut za to... Al ja mislim da je nešto drugo u pitanju... Sam ne znam kaj... Valjda me više ne volite i nisam vam zanimljiva... Šmrc...



Danas sam trebala ić van sa društvom al je frendičina frendica imale neke druge planove... Pa je ispalo da ćemo ić svi skupa van nekom drugom prilikom... M abezveze, kaj se mene tiče... bangbangbang



Danas sam bila na chatu... A kad nisam??????????? I tak sam pričala sa nekim likom pa ajmo reć nekih sat vremena... Pričali smo o osobnim problemima i problemima ostalih ljudi... Ispostavilo se da je lik dobar... thumbupthumbupthumbup Al mi je onda neš komp zasro pa mi je onda izašo... A kad sam se vratila on je već bio otišao... I tak da ga nisam stigla pozdravit... Danas nisam baš neke sreće...



Kupila sam njemački bravo i yam...Onaj poster Tokio Hotela... Ajoj kak su svi dobro ispali... I još ima i poster od one nove grupe Killerpilze... A jesu mi i oni zgodni... Sam kaj se skoro svaki dan rađa nova zvijezda... To mi je malo glupo... Sve to postaje komercijala... smokinsmokinsmokin



Za čudnu frendicu... Danas nisam imale ni volje, ni želje, a ni inspiracije da smislim neku fora poruku za odeđunu osobu... Tak da sorry... Fakat... Iskreni nije mi se ni dalo... zijevzijevzijev



Idem ja sad komentirat ljudiće...wavewavewave Kad mene već niko neće...


ŠMRC.................




| komentari (96) | print | # | * |

<< Arhiva >>