siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Veljača 2007 (1)
Siječanj 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off design by:

Opis bloga


Na ovom blogu će hm...pisati sve što mi padne na pamet.
Uglavnom pisat ću o sebi, sve, sve što mi se događa ma baš sve!
Svoj identitet neću otkrivati, mislim nije potrebno uopće.
Ljudi uživajte mi i kissssaammm vas!

Friendster images

Friendster images


Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

nedjelja, 21.01.2007.

Ja više nisam zaljubljena.....

Otvorila sam ovaj blog da bih malo pisala o svome životu....
Iz naslova "Ja više nisam zaljubljena" možete i sami zaključiti da nisam više zaljubljena... Tako mi je drago da sada kada vidim Njega sam na njega hladna, više mi srce naglo ne zakuca, nisam više sva van sebe. On je sada za mene samo kao obični prolaznik kojega ne poznam, kojemu ne znam ni tko je ni što je. Što drugo reći nego: Bilo je i vrijeme da prestanem misliti na njega. Ionako nismo bili jedno za drugo, ono vrijeme kada smo se gledali i voljeli je odavno prošlo i sve strasti naše su se uglasile. Sada je vrijeme za neke druge ljude. Jer on mene ne zaslužuje, on ne zaslužuje ni jednu curu, a pogotovo ne mene. Mene ne. A tako i ja njega ne zaslužujem, ja zaslužujem puino boljeg dečka. I sada mi je drago što i on vidi da mi više ništa ne znači da sam na njega hladna kao santa leda.
Toliko od mene u ovom postu.

Bigoo

Bigoo




Sjećam se, sjećam se ja
nasih prvih pogleda, osmjeha i dodira
sjećam se, sjećam se ja
al' ti vise, izgleda, ne sjećaš se ničega

U srce da ti pucam, neću
al' jedno sigurno znam
za par mjeseci trazices metak
da to učiniš sam

Sjećam se, sjećam se ja
kol'ko sam te volela, a to već me ubija
sjećam se, sjećam se ja
al' ti vise, izgleda, ne sjećaš se ničega

Image Hosted by ImageShack.us

- 13:18 - Komentari (4) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.