otrovni dnevnik

29.07.2013., ponedjeljak

Frustracija 328

Što je ljudima u zadnje vrijeme?

Nedavno slušam o spletkarenju, podmetanju klipa, te ova me trača, onaj me uhodi, ona je ljubomorna jer mene svi hoće jebat a nju nitko, eno vidi ga samo čeka priliku da me sjebe....

...

...jebote, pa zar su ljudi došli do tolike faze egocentričnosti da zaista vjeruju da se čitav svijet urotio protiv njih? Vide li oni išta osim sebe samih?

I kakva jebena karma, spominjanje sudbine i sve će se to vratiti... Što će se vratiti? Munje će sijevati i pogoditi točno tu jalnu osobu posred čela jer sve uvijek dođe na svoje? Ma je, evo sve leže mrtvi po cesti na svakih par metara. Nečija paranoja će biti namirena tek kad se zvijezde poklope i kozmička sila uvede pravdu u njihov život?? E, a da si u život uvedete reda - sami?

Često pomislim - jebote nit' znam da l' me tko trača, nit' me itko uhodi, tko koga jebe - zaboli me, nemam nikakvih problema sa ljudima oko sebe, mora da je moj život zapravo dosadan kad me sva ta egzotična zbivanja zaobilaze. A bit će da sam i prestara za gubljenje vremena na pizdarije.

Manite me se sa urotama i inim izgovorima za nesređenu glavu, imam pametnijeg posla.



- 22:03 - Komentari (13) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< srpanj, 2013 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Komentari On/Off






Baždarenost na gadost je poželjna vrlina


Blog (po)stoji od 19.12.2004.







Za kenjanje van bloga : otrovn@gmail.com

odgovaram na mail ako se ikad sjetim passworda