otrovni dnevnik

25.09.2007., utorak

Frustracija 260

Veli jebeni znak - ako ste uzeli moje mjesto, hoćete li uzeti i moju invalidnost?

Svaki dan vidim masu auta sa invalidskim naljepnicama parkirane na mjestima za invalide. Iz te mase auta izlazi masa "invalida" i trčajući nastavljaju živahno obavljati dnevne obaveze. A ja pitam - kakvi su oni to invalidi da zaslužuju tu parkirati? Jel hodaju na svojim nogama - hodaju, jel hodaju uz pomoć pomagala - ne, jel imaju proteze ili ortopedske cipele - nemaju, jesu li invalidi u mozak - možda ali onda ne bi smjeli uopće upravljati vozilom.

Koliko ljudi zapravo zaista treba posebna parkirna mjesta? Zašto je pokojni otac moje najbolje prijateljice morao tražiti i tražiti mjesto za invalide da bi mu netko izvadio kolica iz auta da nastavi dalje svojim putem, dok nekakav "invalid" uparkira, izađe i odšeta? On nije paraplegičar, on je eto "invalid". Kakav jebeni invalid? O čemu se tu priča? Zašto svaka šuša ima tu jebenu naljepnicu? Zar ne postoje kriteriji?! I zašto ti isti invalidi dopuštaju da se njihovi zdravi sinovi/supružnici/kćeri parkiraju sa njegovim autom na invalidsko mjesto i time zauzimaju prostor možda nekome tko je također teško pokretan ili nepokretan?

I na kraju - kad se zbog lažnih invalida pravi invalidi parkiraju na "obično" mjesto ja se pitam - kad ste zauzeli moje "obično" mjesto, hoćete li uzeti i moje probleme i tegobe?
- 21:16 - Komentari (13) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Komentari On/Off






Baždarenost na gadost je poželjna vrlina


Blog (po)stoji od 19.12.2004.







Za kenjanje van bloga : otrovn@gmail.com

odgovaram na mail ako se ikad sjetim passworda