otrovni dnevnik

13.05.2007., nedjelja

Frustracija 246

Da se nadovežem na post o vjenčanjima... Jučer smo zapeli u prometu radi svatova...mi na motoru zapeli jer se kolona vukla 10 na sat a iz suprotnog smijera konstantno auti. Što reći, predvodniku kolone sam pokazala srednji prst i proklela svatove. Zašto? Zato što je možda u tom trenutku netko vozio iza njih jer hitna ne može doći a tome nekome je užasno loše (ili su tog nekoga vozili), zato što je možda u gužvi zapeo netko sa malim djetetom koje je gladno ili žedno ali na odredište se ne može samo tako doći jer idioti voze 10 na sat, zato što je i meni samoj bilo loše i jedva sam čekala povratak u stan.

Koga boli kurac što se vjenčavate? Koga boli kurac za vašu vožnju sporiju od sprovoda, za vrištanje, za sjedenje na prozorima auta i ponašanje kao majmuni? Znate koga je briga sebični egocentrični idioti? Onu osobu koja je vožena na hitnu, ono dijete koje je gladno ili žedno, i u tom trenutku mene kojoj je bilo loše. E pa dabogda vi bili u koloni iza jebenih svatova kad vam bude loše, dabogda ne mogli preteći to krdo pijane stoke, dabogda ih proklinjali kao ja. Jebali vas "običaji", nismo na selu, ne vozimo se kolima koja vuku konji, nismo u pripizdini na prašnjavom putu. Ovo je civilizacija, ovo je grad od gotovo milijun ljudi (zbrojimo li i one koji ovdje studiraju/rade), ovo je borba za preživljavanje na cesti i bez hrpe kretena koji misle da je njihovo vjenčanje najbitnije, da su oni u centru pažnje i da sve žive zanima tko se to ženi.
- 10:53 - Komentari (14) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Komentari On/Off






Baždarenost na gadost je poželjna vrlina


Blog (po)stoji od 19.12.2004.







Za kenjanje van bloga : otrovn@gmail.com

odgovaram na mail ako se ikad sjetim passworda