otrovni dnevnik

04.04.2007., srijeda

Frustracija 242

Znate da u Hrvatskoj možete bez problema useliti u tuđu kuću i ostvariti pravo na tu kuću, ili dio u koji ste uselili? Kako? Jednostavno. Potpišite ugovor ovjeren kod bilježnika da ste vi podstanar u toj kući i da vam stanodavac mora dati 30 dana da se iselite kad god on to hoće. I to je to. Kad vam stanodavac da šut kartu žalite se na sudu, prilažite izmišljene dokaze a najbolje je ako imate korumpiranog suca... I eto vama dio kuće...

Da, da, tako se to kod meni bliskih ljudi oteže već 12 godina, i izgubili su spor sa krpeljima. Neka, sve se vraća, sve se plaća. Oboljet će im dijete, doći će mi na odjel a ja ću ih u čudu gledati i pitati "zar bih ja vašem djetetu trebala pomoći?!", i hladnokrvno otići po cijenu otkaza jer sam osvetoljubiva kuja! Jer mi njihova pojava diže želudac, jer su svojom prljavom igrom uništavali i dalje uništavaju život ljudima u čijoj kući žive, i ne samo to, troše njihovu vodu, struju, a stanarinu od dana suđenja ne plaćaju...

Pričuvni plan postoji, ako ne sad, kroz nekoliko godina... Pitat će se što ih je snašlo...
- 18:52 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Komentari On/Off






Baždarenost na gadost je poželjna vrlina


Blog (po)stoji od 19.12.2004.







Za kenjanje van bloga : otrovn@gmail.com

odgovaram na mail ako se ikad sjetim passworda