Otok Rab

četvrtak, 23.02.2012.

Marketing


Online & offline marketing
Činjenica da je postotak ljudi koji kupuju online produkte sve veći, isto tako sve više ljudi ne kupuje online, ali se koriste online informacijam, te donose odluke: gdje pronaći najpovoljniju ponudu. Veliku ulogu u donošenju odluke o odabiru smještaja su i pozitivni komentari korisnika koji su tu uslugu konzumirali.


Oglašavanje na društvenim mrežama
Mogućnost oglašavanja direktnoodređenom dijelu tržišta prema godinama starosti, geolokaciji, interesima, te stranicama koje su „lajkali“ na Facebooku.
To su ključne stavke za oglase da dobrim rezultatima.


Upoznajte Vašeg gosta!
Zašto su se odlučili smjestiti se kod Vas ?
Što treba vidjeti ili doživjeti kako bi se ponovno vratili?
Otklonite strah da su preplatili. Možete im sigurno pružiti i Vi nezaboravan doživljaj koji će ukloniti svaku sumnju u cijenu.
Dajte povoda da Vas preporuče prijateljima, obitelji, komentiraju na web-u .......
Pobrinite se da Vaši gosti imaju sve potrebno za dobar provod.
Listu restorana, trgovina, informacije za shopping-u, rent-a-car, ronjenje

23.02.2012. u 12:56 • 0 KomentaraPrint#

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



  veljača, 2012 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29        

Listopad 2013 (1)
Rujan 2013 (2)
Lipanj 2012 (6)
Svibanj 2012 (5)
Travanj 2012 (12)
Ožujak 2012 (11)
Veljača 2012 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Društvene mreže? You tube??

Facebook profil možete koristiti za spajanje sa prijateljima i osobama od interesa, poznanicima, obitelji i sl., ali za vaš business i promociju proizvoda, preporučam Facebook stranicu. Također, ako se bavite prijevozom u RH, nemojte pribavljati Facebook fanove samo da biste impresionirali prolaznike sa brojem ne aktivnih i ne zainteresiranih korisnika koje ste doveli iz Filipina preko Fiverr-a. Za promociju vašeg business-a potrebni su vam ciljani ljudi, a ne samo sličice u Facebok fan box-u.
Twitter
Osim ako niste celebrity koji želi skupiti što više Twitter sljedbenika zbog vlastite promocije, korištenjem Twitter društvene mreže na način da slijedite sve ljude čije sličice ugledate, vam neće donijeti koristi. Slijedite osobe koje vas zanimaju i čije tweet-ove želite čitati, inače ćete se izgubiti u moru kratkih citata koji vam ništa ne znače. Nije važno koliko ljudi slijedite i koliko ljudi vas slijede. Važno je koga slijedite i tko vas slijedi.
Google+
Sve popularnija društvena mreža, ali još uvijek ‘nova’ za mnoge korisnike. Još uvijek se velik broj ljudi nije odlučilo spojiti na Google+ te testirati njegove mogućnosti. Osobno, mislim da se Google+ može izvanredno koristiti kako za poslovne tako i za privatne svrhe i to sve zbog odličnog i jednostavnog korisničkog sučelja za privatnost krugova i dijeljenje informacja. Želite koristiti Google+ za zabavu, obitelj, prijatelje, glazbu, posao i to sve posebno? Zašto ne! Google+ to može bez problema.

News - Novosti

Edukativana radionica "KVARNER FAMILY"

Turistička zajednica grada Raba poziva sve iznajmljivače obiteljskog smještaja otoka Raba na edukativnu radionicu pod nazivom "Kvarner Family".

Dana, 28.03.2012. u srijedu sa početkom u 16:00 sati u prostorijama kongresne dvorane hotela Padova, održati će se edukativna radionica "Kvarner Family" namijenjena svim iznajmljivačima obiteljskog smještaja na otoku Rabu.
Tema radionice biti će ugostiteljske usluge u domaćinstvu uz naglasak na projekt Županijske turističke zajednice "Kvarner Family".
Osim ovih tema u programu radionice bit će obrađene teme prijema i dočeka gostiju, posluživanja doručka, pospremanja i uređenja soba i hortikulturna aktivnost u turističkom odredištu.
Lokalna turistička zajednica predstavit će se svojim projektima koji se odnose na iznajmljivače obiteljskog smještaja i upravljanje destinacijom u tom segmentu.

Na radionici će županijska turistička zajednica i predstavnici lokalne samouprave po prvi puta dodjeliti oznake za kvalitetu "Kvarner family" rapskim iznajmljivačima.

Radionica se organizira u suradnji Turističke zajednice Primorskjavascript:%20void(0);o-goranske županije, Turističke zajednice grada Raba, Turističke zajednice općine Lopar, MUP-a Policijska uprava PGŽ, Ureda državne uprave PGŽ, te hotelskog poduzeća Imperial d.d. Rab.