Amo ergo sum.

Ne. Nije ovo pokusaj zavaravanja. Nije. Jer, znam, znam sta bih dala za par sati cutanja u njegovom zagrljaju, znam, znam sta bih dala za jednu noc kraj njega. A vreme, vreme je ono koje nas izdaje; jedina stvar koja mi je ikad zafalila na ovom svetu! Prokleto vreme! Nisam od onih naivaca koji cekaju neki budući dan i raduju se rodjendanima i Novim Godinama, naprotiv, meni vec dugo smeta to sto vreme prolazi,i mada imam neke trikove kako da ne mislim o tome, postoje stranice u kalendaru kad mi nema gde....

I samo zelim da zamolim jos ovo, da znas, ako ikada posetis moj blog:

Don't pretend to know you'll never make me cry. Just hold me, and promise me you'll try.

Otisla da spavam. I da te sanjam.

28.12.2010. u 22:41 | 0 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  prosinac, 2010 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Siječanj 2011 (3)
Prosinac 2010 (6)

Opis bloga

I dalje pokusavam da se pronadjem u tudjim licima, stanovnicima nekih drugih svetova, gde je nas?

Lažem svojim slatkim jezikom kurve svetice.

Sve što kažem, lažem. Lažem i sad kad kažem da lažem.

Sa osmehom sve je mnogo lakše.

Smej se. Možda sutra bude gore.

Žorž Sand pisala Balzaku

"Vi uzimate čoveka onakvim kako ga sami vidite, a ja osećam u sebi potrebu da ga prikažem onakvim kakvim bih želela da ga vidim."