srijeda, 30.01.2008.

Eeeeee!

Eeeee koji naslov. uh! Ma dobar je! Da počnem. Već dugo, dugo i dugo nisam pisala posta! No evo sad napokon pišem. ...hih....Ma kad prije nisam mogla pisat kad sam imala punooo posla! Prošli tjedan mi je deda umro crycrypa taj dan me nije uopće bilo u školi! Sad ću malo ispričat kaj je sve bilo na taj dan! Od jutra sam se vani na hladnom vjetru smrzavala jer sam bila na groblju s sestričnom tj. drugi ljudi su bili u mrtvačnici ali mi dvije jednostavno nismo mogle biti tam. Uglavnom tam smo bili neka 3 i pol sata....i konačno smo se dočekale do tog sprovoda....da sad ne pričam o tome...Posle smo išle k njoj i tam nam je naravno bilo dosadno pa smo otišle peške do Pevca ( tam smo došle za pet min ) Malo smo razgledavale, pa smo se dodavale s loptom i naravno ne bih bila ja da nisam nekaj s police zrušila....pa smo onda tam po policama sve zašarale i naličile s flomićem i čak je ona nekaj nacrtala po predmetima koji su zakupiti...joj,joj! Uglavnom mi smo pjevale i slušale mjuzu, umjesto da se tulimo! No nema veze....život ide dalje i pustimo prošlost na miru!!!!


22:08 | Komentari 97 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.