ponedjeljak, 07.01.2008.

Napokon novi post!!! ;-)

Eeee! Odlučila sam napisati novi post....konačno!!!! Inače nebi, ali jesam kad ste mi u prošlom ostavili puno komentara!!! Tak da...no dobro da ne dugovlačim!!
Božić je gotov, došla Nova godina...skoro i završili praznici...još smo samo tjedan dana doma i manje! Uglavnom skoro će škola nono i opet mučenje u učenjeheadbangheadbangheadbang!!! A kaj moremo, takav je život! i da...U vezi dizajnova! Ja ne primam narudžbe samo vaše prijedloge ako mi se svide! Samo ću po narudžbi napraviti onima kojima sam rekla!!! I nikom više tak da znate! NE PRIMAM NARUDŽBE!!! Dok ih budem primala onda ću vam reći! To bi bilo to za ovaj post...ki$$ svima koji mi komentiraju...komentirajte i dalje i tnx!


18:03 | Komentari 127 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.