Linkovi
...e ovo su neke slike...

...kao sad smo cool...kao...

10.11.2006., petak

.....eo prvi post...

thumbupu ovom postu ćemo vas upoznat sa svime,u vezi ovog glupog bloga..nutbang....inače ovdje ćemo sprdat neke iz razreda...zujorofl...inače za današnji post nemamo slike njihove ali ćemo u ponedjeljak se slikat pa ćemo stavit slike...winkrofl...e da sad mi idemo..pa kada u ponedjeljak dođemo iz škole napišemo novi post sa sličicama od umišljenih i prepotentnih glupača...thumbup..ajd idemo mi....pozdrav i veliki kiss mojoj bubavi maji kissrofl...ma i svome razredu mislim pojednicima kao što su:dinobang,matejlud,lenđelnjami,danijelamouthwash,bašu party ,driana wink,rondala...eo one koje sam zaboravila nemojte se ljutiti u bolnici...headbangburninmad...e i da veliki kiss mojoj ljubavi kopja je u bolniciburninmad...jadnik moj baš mi ga je žao...blabla..ma bit će on doro...kissajd idemo sad stavrno ajd svima veliki kiss...wave...

- 15:40 - Komentari (163) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  studeni, 2006  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Studeni 2006 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
...EO PAR PIZDARIJA...svaki dan ćemo ih dodavat...