Opis bloga













What do you love? Click here to make your own.






MySpace Lava LampMyspace Layouts

Free Site Counters
Free Site Counters


rolleyes
hej people
ja sam jedna luda curka
volim vas sve ovdije će te više moći gledati spotove i čitati gatalice ,,nema tračevo možda bude bilo slika od jednog možda dva sltka dečka
svima šaljem
big kiss
bay ba yba byba yb bay ba yb ba y



Get your own countdown at BlingyBlob.com



Customize your blog

Customize your blog


Customize your blog

Customize your blog


Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo


Myspace

Myspace




zašto je učenje bolje od sexsa-
1. UVIJEK možeš naći nekoga tko će učiti s tobom.
2. Ako se umoriš, možeš se odmoriti i nastaviti tamo gdje si stao.
3. Možeš prekinuti ranije bez grižnje savjesti.
4. Kad otvoriš knjigu ne moraš brinuti tko ju je otvorio prije tebe.
5. Malo kave i možeš učiti cijelu noć.
6. Ako ne dovršiš poglavlje, nitko te neće zezati da ne možeš "do kraja"
7. Možeš to raditi, jesti i gledati TV istovremeno.
8. Nećeš se osramotiti ako ti roditelji iznenada upadnu u sobu.
9. Ne moraš zbog toga ostavljati pivo.
10. Ako ti nešto nije jasno, uvijek možeš pitati cimera za pomoć
.


"Volim te" na raznim jezicima
English - I love you

Afrikaans - Ek het jou lief

Albanian - Te dua

Arabic - Ana behibak (to male)

Arabic - Ana behibek (to female)

Armenian - Yes kez sirumen

Bambara - M'bi fe

Belarusian - Ya tabe kahayu

Bengali - Ami tomake bhalobashi

Bisaya - Nahigugma ako kanimo

Bulgarian - Obicham te

Cambodian - Soro lahn nhee ah

Cantonese Chinese - Ngo oiy ney a

Catalan - T'estimo

Chamorru - Hu Guiya Hao

Cheyenne - Ne mohotatse

Chichewa - Ndimakukonda

Chinese (Hakka) - Ngai Oi Ngi

Corsican - Ti tengu caru (to male)

Corsican - Ti tengu cara (to female)

Creol - Mi aime jou

Croatian - Volim te

Czech - Miluji te

Danish - Jeg Elsker Dig

Dutch - Ik hou van jou

Esperanto - Mi amas vin

Estonian - Ma armastan sind

Ethiopian - Afgreki'

Faroese - Eg elski teg

Farsi - Doset daram

Filipino - Mahal kita

Finnish - Minä rakastan sinua

French - Je t'aime, Je t'adore

Gaelic - Ta gra agam ort

Georgian - Mikvarhar

German - Ich liebe dich

Greek - S'agapo

Gujarati - Hoo thunay prem karoo choo

Hiligaynon - Ginahigugma ko ikaw

Hawaiian - Aloha wau ia `oe

Hebrew - Ani ohev otah (to female)

Hebrew - Ani ohev et otha (to male)

Hiligaynon - Guina higugma ko ikaw

Hindi - Hum Tumhe Pyar Karte hae

Hmong - Kuv hlub koj

Hopi - Nu' umi unangwa'ta

Hungarian - Szeretlek

Icelandic - Eg elska tig

Ilonggo - Palangga ko ikaw

Indonesian - Saya cinta padamu

Inuit - Nakuagigikpin

Irish - Taim i' ngra leat

Italian - Ti amo

Japanese - Aishiteru

Kannada - Naanu ninna preetisuttene

Kapampangan - Kaluguran daka

Kiswahili - Nakupenda

Korean - Sarang Heyo

Latin - Te amo

Latvian - Es tevi miilu

Lebanese - Bahibak

Lithuanian - Tave myliu

Luxembourgish - Ech hun dch gr

Malay - Saya cintakan mu / Aku cinta padamu

Malayalam - Njan Ninne Premikunnu

Mandarin Chinese - Wo ai ni

Mohawk - Kanbhik

Moroccan - Ana moajaba bik

Nahuatl - Ni mits neki

Native American (Navaho) - Ayor anosh'ni

Native American (Cherokee) - Agwadageyuhv

Native American (Sioux) - Techihhila

Norwegian - Jeg Elsker Deg

Papiamentu (Dutch Caribbean)- Mi stimabo

Pangasinan - Inaru Taka

Papiamento - Mi ta stimabo

Persian - Doo-set daaram

Pig Latin - Iay ovlay ouyay

Polish - Kocham Ciebie

Portuguese - Eu te amo (or) Amo-te

Romanian - Te iubesc

Russian - Ya tebya liubliu

Scot Gaelic - Tha gradh agam ort

Serbian - Volim te

Setswana - Ke a go rata

Sign Language - ,/,,/ (represents position of fingers when signing 'I Love You')

Sindhi - Maa tokhe pyar kendo ahyan

Sinhalese - Oiyata atharay

Slovak - Lu`bim ta

Slovenian - Ljubim te

Spanish - Te quiero / Te amo

Swahili - Ninapenda wewe

Swedish - Jag älskar dig

Swiss-German - Ich lieb Di

Tagalog - Mahal kita

Taiwanese - Wa ga ei li

Tahitian - Ua Here Vau Ia Oe

Tamil - Nan unnai kathalikaraen

Telugu - Nenu ninnu premistunnanu

Thai - Chan rak khun (to male)

Thai - Phom rak khun (to female)

Turkish - Seni Seviyorum

Ukrainian - Ya tebe kahayu

Urdu - mai aap say pyaar karta hoo

Vietnamese - Anh ye^u em (to female)

Vietnamese - Em ye^u anh (to male)

Welsh - 'Rwy'n dy garu di

Yiddish - Ikh hob dikh lib

Yoruba - Mo ni fe e

Zulu - Ndiyathanda





Get free graphics at BlingyBlob.com!

-->OBOŽAVAM CANADU



Get free graphics at BlingyBlob.com!



Get free graphics at BlingyBlob.com!



Get free graphics at BlingyBlob.com!




Get free graphics at BlingyBlob.com!

-->hoće li me ljubav mog života više nazvati,,polagano i ja gubim nadu za tim da hoće....ali etoOOoO ja tu ništa ne mogu,,sada je na njemu da se pokaže da je muškooOOoO



Get free graphics at BlingyBlob.com!

--->pokušavam više ne misliti na tebe,,,ali to je jednostavno NEMOGUĆE





Get free graphics at BlingyBlob.com!




Get free graphics at BlingyBlob.com!




Get free graphics at BlingyBlob.com!




Get free graphics at BlingyBlob.com!




Get free graphics at BlingyBlob.com!




Get free graphics at BlingyBlob.com!










KOLIKO JE SATI? ako pogledate da je...
















KOLIKO JE SATI? ako pogledate da je...

01:01-voli te!cerek
02:02-želi te poljubiti!nut
03:03-želi da budete zajedno!
04:04-pozvat ćete na spoj!zujo
05:05-želi samo tebe!zijev
06:06-crni dečko misli na tebe!zaliven
07:07-vara te!no
08:08-mrzi te!09:09-želi te samo za sebeno
10:10-smeđi dečko misli na tebe!kiss
11:11-sviđaš mu se!rolleyes
12:12-lud je za tobom!greedy
13:13-sanja te!rolleyes
14:14-ne može bez tebe!party
15:15-voli tvoje oči!no
16:16-ubrzo ćete prekinuti!burninmad
17:17-ti si mu jedina!mah
18:18-srest ćeš ga!eek
19:19-tajno te promatra!
20:20-ljubomoran je!headbang
21:21-ima drugu!dead
22:22-dobit ćeš poruku!bang
23:23-želi te nazvatikiss


Ako pogledash na sat i vidish iste brojeve evo ti znachenja :

01:01- chesto te sanja
02:02-vara te
03:03-simpa si mu
04:04-igra se s tobom
05:05-pozvat che te na spoj
06:06-ne voli te
07:07-sprema ti iznenađenje
08:08-zaboravi ga shto prije
09:09-ne zanimash ga
10:10-ljubomoran je
11:11-jako te voli
12:12-sviđaju mu se tvoje ochi
13:13-ochekuj njegov poziv
14:14-zheli tvoju frendicu,a ne tebe
15:15-cheka priliku da te zavede
16:16-u buduchnost nechete ostati zajedno
17:17-zabrijat chete
18:18-imash veliku suparnicu
19:19-izdati che te frendica,pripazi
20:20-ne mozhe te zaboraviti
21:21-sviđash se onom na koga mislish
22:22-prohodat chete
23:23-svađa s dragom osobom
00:00-stvoreni ste jedno za drugo







MySpace

MySpace



Blog images

Blog images



MySpace Layouts

MySpace Layouts




MySpace Layouts

MySpace Layouts


---->ovo je za jednog dečka koji je kriv zato jer smo moja prva ljubav i ja prekinuli,jer je on htio da ja budem s njim


MySpace images

MySpace images







www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws

Scroll images by bigoo.ws





Bigoo

Bigoo


->ROĐKAS MI JE BIO SADA U 3 MJESECU
->BILO JE SUPERRRRR
->SLAVILA SAM GA 3 PUTA
->OBOŽAVAM ROĐENDAVN <3 <3



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

OVAJ PSIĆ JE ZA MOJU NAJNAJNAJDRAŽU SEKICU.........vojim te <3 <3


Ja nikad ne pijem za stare ljubavi

Ja ne znam kako je
kad srce miruje
moje se raspada
kad te dodiruje

Ja ne bih mogao
zivjeti bez tebe
ja bih zalutao
da nisi kraj mene

Ja nikad ne pijem
za stare ljubavi
ja pijem za tebe
ostani kraj mene

Neka se sjecaju
meni to ne treba
ti si mi dovoljna
ti si mi jedina

Malo se popilo
pa se zaruzilo
zbog davnih ljubavi
sve se rastuzilo

Ja se i ne sjecam
nije to za mene
tjesi im ih pomalo
i mislim na tebe



There’s a feeling I get when I look to the west
And my spirit is crying to leaving
In my thoughts I have seen rings of smoke through the trees
And the voice of those who stand looking

Led Zeppelin, Stairway to heaven



Frustration won't subside I've been tried time after time,
But it's not my style to quit there is more to life than this


Ziggy Marley, Looking

10 ŠKOLSKIH ZAPOVIJEDI

1.Ako posuđuješ,posudi još više i ne vraćaj.
2.Ako što potrgaš,okrivi drugog i nikad ne priznaj krivicu.
3.Ako što ukradeš,ukradi sve,nije tvoje.
4.Nikad ne markiraj sam,nagovori druge da ti pomognu.
5.Ako imaš malo pljuge,svejedno ih podijeli s frendovima.
6.Ako ti frend pijan,popij koliko je i on i nećeš uvidjeti razliku.
7.Ako nekoga uvrijediš,nemoj se ispričati,spomeeni mu mamu,familiju i sve svece.
8.Ako ti se neda otvarati i zatvarati,razvali ih.
9.Ako je profesor loše volje,dodaj ulja na vatru.
10.Malo radi,puno kradi i pošteno živi jer tko laže taj i krade,a tko krade taj i ima.





otkačena10

subota, 24.03.2007.

pleši u ritmu muzike za ples





http://www.slibe.com/image/3205cd64-horror_45/

- 01:28 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (11)
Ožujak 2007 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
LJUDI GOVORE !!
LJUDI LAŽU??



MySpace images

MySpace images


->igram ODBOJKU već 6 godina

Bigoo

Bigoo





Friendster

Friendster



Friendster

Friendster



Image Hosted by ImageShack.us




www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws

Scroll images by bigoo.ws



Image Hosted by ImageShack.us





www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws

Scroll images by bigoo.ws





sam naziv SVE govori
blog layouts

blog layouts



blog layouts

blog layouts






MySpace

MySpace









Free cursors for MySpace at www.totallyfreecursors.com!




image hosting file

image hosting file



Myspace

Myspace



layout for myspace

layout for myspace





Friendster

Friendster




SJECANJA

Kazu da oci mi se zacakle kad pricam o tebi,
o svemu onom sto smo bili i sto smo mogli bit.
Kazu da usta mi se razvuku u neki lagani osmjeh,
nekako sjetan i tuzan.

I mogu se zaljubljivat nakon tebe, doista mogu.
I jeli zaista bitno sto ih sve s tobom usporedjujem.

Jos cujem korake proslosti,kako u srcu,
idu u krug, tapkaju,
ne znaju kud bi sa sobom.

A ti, ti si moja proslost, sve ono sto sam nekad bila,
moj smijeh i moja suza.
Sada si samo sjecanje, samo toplina u grudima,
samo jeza koja me prodje kad me pogledas tim crvenkastim ocima,
samo uzdah kad se sjetim tvojeg poljupca.

Ti lezis tu u svakoj mojoj biti, u svakom jutru,
ti si moja tajna zelja u svakoj paloj zvijezdi.
samo ti...
greedygreedygreedygreedy


Myspace Glitters
Myspace Glitters



Myspace Glitter


Ljubavcerek počinje
pogledima
traje
poljupcima
a završava
...suzama...


...Ako te napusti netko
koga neizmjerno volišcerekcerek
budi hrabra i smješi se
al´ za ljubav nemoj da moliš...



Image hosting

Image hosting



Image hosting

Image hosting




Image hosting

Image hosting



Image hosting

Image hosting



Image hosting

Image hosting



TEBI
Krv u meni teče brže
a u duši me nešto steže
iako je za sve kasno
često mi pogledi tebi bježe.
Zašto se sve tako zbiva
zašto je usamljen život tvoj
Znam za sve sam ja kriva
i da nikad više nećeš biti moj...




TuGa
Dugo sam plakala
nad tvojom slikom,
dugo sam čeznula
nad jednim likom.
Tiho te zvala
za ljetne noći,
iako sam znala da nećeš doći.
Mirno si rekao
da voliš drugu,
ti si mi nanio
bol i tugu.
Teška srca i vesela lica
krila sam tugu od drugarica.
Jer teško je danas
sretan biti,
a još teže tugu kriti.
Gledati kako
vene cvijeće,
vene ljubav
i vratit se neće.
Sad ti plači,
sad ti veni, nek sad tebe srce boli.
Ne vraćaj se sada meni,
nek te voli, nek te tješi
nek ti briše tvoje suze,
ona što te meni uze.


Friendster images

Friendster images



Friendster images

Friendster images



Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo



blog layouts

blog layouts



blog layouts

blog layouts



D**** cerek
blog layouts

blog layouts





OpRoStIOprosti mi što plačemrolleyes
i što nemam mira
kada čujem da netko na gitari svira.
Oprosti mi što te volim
jer ja to ne mogu kriti
oprosti mi što te pogledom pratim
pogled koji ne bi smio biti.
Oprosti jer nisam kriva
što te moje srce voli,
oprosti još te jednom molim
oprosti što te volim...
Friendster

Friendster



Image Hosted by ImageShack.us
--> moja najdraža pjevaćica


Život i ljubav

Svatko tko voli,
On i razumije
da svaka ljubav boli.
Kada voliš sve se čini lako,
ali stvarnost nije takva.
Da bi volio moraš trpjeti,
da bi živio moraš voljeti
I tako u nedogled...
Živi da bi mogao voljeti
I tako ispuni svoj život


Volim Te
Ne mogu ti reci koliko te volim.
Ne mogu ti reci koliko si mi drag.
Ne mogu ti reci koliko mi trebas.
Koliko si u mom srcu ostavio trag.
Jer ja volim oci tvoje,
jer ja volim njihov sjaj.
Jer ja samo tebe zelim,
i nikog drugog znaj



...Doći će dan kada nećeš znati tko sam...
sve što sam bila više nisam...
bio si jedna velika škola...
a voljela sam te,
voljela do bola...


Bigoo

Bigoo





Get free graphics at BlingyBlob.com!



Get free graphics at BlingyBlob.com!



Get free graphics at BlingyBlob.com!



-----------------JA--------------------

Get free graphics at BlingyBlob.com!



Molim vas, pomozite Zeki!!!
(__/)
(O.o)
(> < )
Ovo je Gothik - Sado Mazo - Zeko. Kopirajte ga na svoj blog i tako mu pomognite na njegovom putu do svjetskog razmnozavanja.....ooo0,da---.- dada da dada



sve pomalo

NeTražiOdMeneDaBudem
Savršena,JerAkoToPostanem
PotražitĆuSavršenogDečka


...sICK OF Crying...
tired of trying...
Yeah I'M SMiLiNg...
bUT inSIde i'm dYIng...!

Zašto plačeš malena
čemu oči vlažne,zar da
mladost svoju gubiš
zbog ljubavi lažne!
nemoj prijo da te
tužnu ikad gledam
jer te on nikad nije
BIO VRIJEDAN!


love is the name,
sex is the game so...
forget the name, and
play the game!!


vrijeme provedeno u školi
psihički je proces gubljenja
MLADOSTI!


Živi brzo, umri mlad!
Boli te kurac gdje i kad
Puši travu,kupaj se
u pivi, Imaj na umu
Jednom se ŽIVI!




LOVES
00000
0000
000
00
Love Level: 00%

Name 1:
Name 2:


Loves-O-Meter
From Go-Quiz.com


DJEVOJKA IZ SNOVA
Traze me po cijelom gradu,
misle da sam zbrisao od kuce,
a ja sam nasao novu dragu,
ne izlazim iz njene postelje vruce.
Kako ona zna da voli,
svakoj zelji da mi udovolji,
evo ja opet masno se nudi,
htjela bi jos malo da se grli i ljubi.


Djevojku iz snova,
nikad necu naci,
kad mi ljubav nova,
uvjek malo vise znaci.
Djevojku iz snova,
nikad necu naci,
kad mi ljubav nova,
uvjek malo vise znaci.

Traze me po cijelom gradu,
misle da sam zbrisao od kuce,
a ja sam nasao novu dragu,
ne izlazim iz njene postelje vruce.

Djevojku iz snova,
nikad necu naci,
kad mi ljubav nova,
uvjek malo vise znaci.
Djevojku iz snova,
nikad necu naci,
kad mi ljubav nova,
uvjek malo vise znaci.

Mislim da sam nasao
djevojku iz snova,
cini mi se da je volim
a i ona kaze "Ja sam tvoja",
dala bi mi srce svoje
i htjela bi da zauvijek
ja ostanem s'njom.


Djevojku iz snova,
nikad necu naci,
kad mi ljubav nova,
uvjek malo vise znaci.
Djevojku iz snova,
nikad necu naci,
kad mi ljubav nova,
uvjek malo vise znaci.

Bigoo

Bigoo





Friendster

Friendster




Friendster

Friendster




MySpace

MySpace




Friendster images

Friendster images




Customize your blog

Customize your blog





layout for myspace

layout for myspace





free image hosting

free image hosting





Friendster

Friendster





Friendster

Friendster




Lana Jurčević

OtVORI SRCE

1.)
Zatvori oci i reci jednu želju koju hoceš da ti ispunim,
I cijele noci
Mislit cu samo jedno, kako da ti udovoljim.

Pripjev:
I sve dileme i konfuzije baci kroz prozor
Jer ne postoje
Budi samo moj i tvoja sam
Sutra je novi dan

Refren:
Otvori srce da ljubav ude
Kuca ti na vratima
Koga briga što je bilo jucer
Smiješi ti se sudbina.
Otvori srce da ljubav ude
Nemoj više patiti
Sve što si nekad dao
Sad ce ti se vratiti.

2.)
Znam, nije lako nakon toliko rana vjerovati nekome,
Zaplivaj jako, ljubav je drukcija i lijeci rane sve.



ODLAZIŠ (ZA JEDNOG DEČKA)-
d,.,,.,
Lana Jurčević

Moj je poraz vrijedan kao pobjeda,
bolje i propala ljubav nego nijedna,
i spusti karte na stol jer ja sam spremna,
i meni jasno je ničeg više nema...

Refren:
Odlaziš, ja znam da sutra odlaziš,
i ako već me ne voliš,
obriši suze ove,
srušio si zadnje moje snove...
Da li znaš
da zauvijek mi pripadaš,
jer ti si bio moje prvo svitanje u dvoje,
nosit ću te ispod kože svoje...

pripjev:
I spusti zastore i ugasi svijeće,
jer ova noć meni nikad proci neće,
zavedi me pogledom,
rastopi me dodirom,
učini noćas da zaplačem od sreće,
jednom za kraj-
sebe mi daj...
Moj je poraz vrijedan kao pobjeda,
i na mom prozoru nije bijela zastava,
jer mi smo imali ono što je sveto,
i nismo trajali samo jedno ljeto...

Refren x 1
Pripjev x 1
...bar jednom, bar jednom, bar jednom...da zaplačem od sreće, bar jednom da, bar jednom da, bar jednom da, bar jednom za kraj...sebe mi daj...bar jednom...bar jednom...bar jednom...


Bigoo

Bigoo




Idem negdje daleko na kraj svijeta,
da se smirim da se sredim,
idem sebe da ubijedim,
da te ne volim......

Poslat cu ti bijele ptice,
pisat cu ti razglednice,
izmislit cu lijepe rijeci,
lagat cu te do besvijesti,
kako drugog volim jace,
kako imam udvarace,
LAGAT CU, A PLAKAT CU.

Idem s nekim da se smijem,
da na miru s drustvom sjedim,
idem sebi da naredim,
da te ne volim......


Image Hosted by ImageShack.us
->za praznike ove idem u ZAGREB
Image Hosted by ImageShack.us


Život i ljubav

Svatko tko voli,
On i razumije
da svaka ljubav boli.
Kada voliš sve se čini lako,
ali stvarnost nije takva.
Da bi volio moraš trpjeti,
da bi živio moraš voljeti
I tako u nedogled...
Živi da bi mogao voljeti
I tako ispuni svoj život




Volim Te
Ne mogu ti reci koliko te volim.
Ne mogu ti reci koliko si mi drag.
Ne mogu ti reci koliko mi trebas.
Koliko si u mom srcu ostavio trag.
Jer ja volim oci tvoje,
jer ja volim njihov sjaj.
Jer ja samo tebe zelim,
i nikog drugog znaj...



Image Hosted by ImageShack.us


Get free graphics at BlingyBlob.com!



Get free graphics at BlingyBlob.com!



Get free graphics at BlingyBlob.com!



Get free graphics at BlingyBlob.com!



Get free graphics at BlingyBlob.com!