Me...GirL with the broken smiLe...

Image and video hosting by TinyPic

Ime:Luda_MaLa
Lokacija:Izgubljena...
došLa na ovaj šugavi svet:12.8.1994.
voLim:muzikupjeva,svoju gitarupjeva,pogrešnecerekcry,svoje društvoyes,osnovnu školubelj,emo devojke & boyse,ljude koji su drugačiji,da rizikujemzubo, ,more,leto,PaRkOuR,žurke,svoj grad,"Beyond the break" i BaiLyjacerek,Hawaii,surfovanje,okean......
ne voLim:ocene(moje),isfolirane, sebične,
dvolične ljude, klinke koje se oblače kao likuše iz grand šoua, istripovane osobe, insekte, gmizavce...
sLušam:mamuzubohip-hop,rock,grunge,punk..ma svashtaaaaaa...pjeva

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Savrshenstvooo....
Image and video hosting by TinyPic cerekcerekcerekcerekcerek














If you love me-thank you...If you hate me-FUCK YOU!!!


Image Hosted by ImageShack.us
...I dalje furamo svoje: hardcore, bez zvuka mekoga!
Serite i vredjajte, al' samo taknite nekoga!
Kakvi su -takvi su, moji su! Dajem zivot za svakoga!
Seljacine, niste vredni ni pogleda prekoga!
Ja sam sve sto kazete da jesam - i jos gore od toga!
...i da nisam - ipak jesam. Sta imam od toga?
Kazes: dranker - dzanker - fikser i tableticar,
izrod devedesetih, sektas, apokalipticar...
U kurac krasan! Komsinice-zenice,
sto sire zenice, u cudu slazu recenice traca...
Sta smislis - to lupis. Dizel, da sve pare skupis,
srce imas ili ga nemas - to ne mozes da kupis!


Gradom hodaju odrpanci, kucke, saneri, pijanci...
Klinci deluju k'o stranci, jer ih kite zlatni lanci.
Cerke mamine i tatine i ne znaju sta su batine:
drolje vuku vucibatine, od bronze pa do platine...
Homice - nastrane mladice uvek gledam ispod oka.

Sto me mrzi takva stoka - stvarno zabole me djoka.










< kolovoz, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari ..Visish/Nevidish

Hit me,you can`t hurt me...SUCK MY KISS!!!













Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Web Site Counters
Free Web Site Counters

Don’t try to catch me when I fall...

"I got dosed by you and....
Closer than most to you and....
What am I supposed to do....
Take it away I never had it anyway....
Take it away and everything will be okay..."


Photobucket

Nothing's wrong
just as long as
you know that someday I will....

Someday, somehow
gonna make it allright but not right now...
I know you're wondering when...
(You're the only one who knows that)


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Your love is like bad madicine...
Bad medicine is what I need...
Shake it up, just like bad madicine...
There ain't no doctor that can
Cure my disease
!!!


Image and video hosting by TinyPic

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


You had me,
You lost me.
You're wasted,
You cost me!
I don't want you here messing with my mind!
I've realized in time
that my eyes are not blind!
I've seen it before
I'm taking back my life!!!


Image and video hosting by TinyPic



ponedjeljak, 25.08.2008.

I LOVE MY BROTHERS!!!

...ustvari , bolje reci ja OBOZAVAM moju bracu!!!
Odrasla sam sa mnooogo ( 10 ) burazera ,
ali naravno da postoje oni koje najvise volim...

Njih je cetvorica ...
Gogi , Vlada , Kale , Fica ...
Njih stvarno obozavam(pogotovu Gogija i Vladu),
ne bih mogla da zamislim svoj zivot bez njih....
i znam da ovo nikada nece procitati,ali
VOLIM IH MNOGO...
i oni to znaju,a ja znam da i oni vole mene...
Ah i da...
hocu da javim da se Vlada verio sa jednom mnooogo dobrom devojkom
koju mnogo volim....
i tako...eto nesto mi doslo to da napisem...

..i eto tako...
inace hocu da pozZ neke osobe,
iako znam da nikad ovo nece videti,al eto..
ja to za sebe...
ovako:
Image and video hosting by TinyPic

Iku-ma zna ona sto,i zna da je puno volim....sretan
Vladu-mog najstarijeg burazera,jos malo ozenjenog coveka...smijeh
Gogija-koji se kao malo smirio pored nove devojke...nut
Kristinu-zato sto je smirila malo Gogija..thumbup.
Milicu-verenicu..smijeh.hh
Milenu-zbog mojih dodatnih 2 kg...zubobelj.
Bojanu-zato sto je obozavam..roflnutsmijehyes.
Zuce-zato sto mi je prelepo tamo...yes.
eto tako...ajd ode ja sad ...
KiSs


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.