Me...GirL with the broken smiLe...

Image and video hosting by TinyPic

Ime:Luda_MaLa
Lokacija:Izgubljena...
došLa na ovaj šugavi svet:12.8.1994.
voLim:muzikupjeva,svoju gitarupjeva,pogrešnecerekcry,svoje društvoyes,osnovnu školubelj,emo devojke & boyse,ljude koji su drugačiji,da rizikujemzubo, ,more,leto,PaRkOuR,žurke,svoj grad,"Beyond the break" i BaiLyjacerek,Hawaii,surfovanje,okean......
ne voLim:ocene(moje),isfolirane, sebične,
dvolične ljude, klinke koje se oblače kao likuše iz grand šoua, istripovane osobe, insekte, gmizavce...
sLušam:mamuzubohip-hop,rock,grunge,punk..ma svashtaaaaaa...pjeva

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Savrshenstvooo....
Image and video hosting by TinyPic cerekcerekcerekcerekcerek














If you love me-thank you...If you hate me-FUCK YOU!!!


Image Hosted by ImageShack.us
...I dalje furamo svoje: hardcore, bez zvuka mekoga!
Serite i vredjajte, al' samo taknite nekoga!
Kakvi su -takvi su, moji su! Dajem zivot za svakoga!
Seljacine, niste vredni ni pogleda prekoga!
Ja sam sve sto kazete da jesam - i jos gore od toga!
...i da nisam - ipak jesam. Sta imam od toga?
Kazes: dranker - dzanker - fikser i tableticar,
izrod devedesetih, sektas, apokalipticar...
U kurac krasan! Komsinice-zenice,
sto sire zenice, u cudu slazu recenice traca...
Sta smislis - to lupis. Dizel, da sve pare skupis,
srce imas ili ga nemas - to ne mozes da kupis!


Gradom hodaju odrpanci, kucke, saneri, pijanci...
Klinci deluju k'o stranci, jer ih kite zlatni lanci.
Cerke mamine i tatine i ne znaju sta su batine:
drolje vuku vucibatine, od bronze pa do platine...
Homice - nastrane mladice uvek gledam ispod oka.

Sto me mrzi takva stoka - stvarno zabole me djoka.










  srpanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari ..Visish/Nevidish

Hit me,you can`t hurt me...SUCK MY KISS!!!













Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Web Site Counters
Free Web Site Counters

Don’t try to catch me when I fall...

"I got dosed by you and....
Closer than most to you and....
What am I supposed to do....
Take it away I never had it anyway....
Take it away and everything will be okay..."


Photobucket

Nothing's wrong
just as long as
you know that someday I will....

Someday, somehow
gonna make it allright but not right now...
I know you're wondering when...
(You're the only one who knows that)


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Your love is like bad madicine...
Bad medicine is what I need...
Shake it up, just like bad madicine...
There ain't no doctor that can
Cure my disease
!!!


Image and video hosting by TinyPic

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


You had me,
You lost me.
You're wasted,
You cost me!
I don't want you here messing with my mind!
I've realized in time
that my eyes are not blind!
I've seen it before
I'm taking back my life!!!


Image and video hosting by TinyPic



nedjelja, 27.07.2008.

HeeeeeY

...ljudovi sry ak vam ne odg.na kommiče ,
al komp mi je crkao (R.I.P.cry)
pa onda ne mogu da pišemno....i tak...tuzan
Al vi slobodno ostavljajte kommičezubo , neću da se ljutim smijeh...
ajd Ljubim vas sveeeeeeeeeee ......
Kisssssssswavemahfinokiss


ponedjeljak, 21.07.2008.

Wtf?!?!

Imam jedan problem...namcor
Gledam ja tako tv i na tv-u reklama za Koldrex(jebem li ga šta je to)..
i reklama ide ovako....
neki Gospodin i neka Gospođa sede na klupici i čekaju aftobus(što bi rekla moja razrednica=))
Gospođa:Apćiha!
Gospodin:Nazdravlje!
Gospođa:Ah,imam kijavicu...
Gospodin:Ah znam kako vam je.
Gospođa:Ah ne znate!
Gospodin:Ah znam
...
i u tom tenutku prolazi aftobus na kome piše Koldrex...
i to je reklama
E i ja sad ne kapiram reklamu...
znači šta taj Koldrex ustvari radi?
Ako neko zna molila bih vas da mi kažete...
Fala lepo..
e tako..aj ode ja sad..
pozZmah

petak, 18.07.2008.

Vidish,u mom svetu nishta ne bi bilo kako jeste, sve bi bilo kako nije. Suprotno od toga, ono shto jeste, netje biti, a ono shto netje biti, bitje. Razumesh?

Hey evo novog postaaaaayes....
Joooj a znam sta da pisem...
Jbt. moj zivot je taaaak dosadaaan...zijev
Inače naslov nema nikakve veze sa bilo čim,
već je proizvod dosade i smaranja
yesbangzijev...
Uglavnom ceo dan sedim u kući,slušam Pepperse i smaram se...
Eh da , bila sam malo napolje sa Mixyjem ,
tj.spuštali smo neke stolice,
pa se zapitam da li je možda bilo bolje da sam umesto toga sedela kući...beljrolleyeslud...

Inače moj komp je tako prso da se sve bojim da će uskoro završiti karijeru....
jbg...

Ufffffff,kak me nervira!!!mad
Kako je spor i kako se bagujeeeeeee...
aaaaaaa..jebem ga u kućište!!!!

Sve sam morala da izbrišem...no
sve sličice i mjuziku....cry
jbg....
E i ja stvarno ne znam šta da pišem..
Ajd odo ja...
pozZ svima koji čitate ova moja sranja
i ostavite mi puuuuunooo kommičazubobelj...
KisS...


utorak, 15.07.2008.

Jedan maLo boLestan post..inspirisan svim jebenim osobama,stvarima,dogadjajima koji me okružuju!

Eh baš mi je inspirativna inspiracija(rolleyeswtf?)
ali dobro...
Hmmm,da....
Zašto je ovaj jebeni balkan ovako sjeban???
Zašto je ova jebena planeta ovako sjebana???

E pazi molim te,ovde ne možeš da pustiš glasnu muziku jer će komšije odma za tebe da kažu da si narkoman ako ne slušaš Jecu,Cecu,Vecu i ostale!!!
I ustvari bole me racku šta će oni da kažu,al najgore je što će onda moja cela familija da vrišteći uleti u moju sobu(koja bi trebala da bude privatna kako se meni čini!!!)i da kaže kako hitno moram da ugasim muziku!
headbangblablamadburninmadpuknucu
I plus će još da dodaju kako komšija Pera i komšija Žika kažu da sam ja bla,bla,bla..i da bla,bla,bla i još milion bla,bla,bla!!!!
I onda kad se tako nešto dogodi dodje mi samo da ih sve oteram u..tamo gde netreba!!!!!!!!
Mislim ej!Get a Life!!!!!


Ja sam sve što kažete da jesam - i još gore od toga!
...i da nisam - ipak jesam. Šta imam od toga?
Kažeš: dranker - dzanker - fikser i tableticar,
izrod devedesetih, sektaš, apokalipticar...


A što je najgore to nije nagore!!!ima i još gorih stvari,pa onda možete da vidite u kakvom usranom mestu živim i u kakvom usranom vremenu živimo!!!
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaheadbangheadbang...
I šta mi drugo preostaje nego da se zatvorim u sobu i gledam Power Rangerseeeeerolleyesyes...
i malo zamišljam kako bi bilo extra da živim u svemiru sa Alfom
,Androsom,Zhaneom i kompanijom Rangera i imam svemirski brod u kome bih mogla da pustim muziku do daske i niko mi ništa ne bi rekooo...
hehe..znam da sam pukla..i znam da sam retard što ja i dalje(posle 8 godina) gledam Power Rangerse,iako je cela moja generacija(pa i mladji) to prerasla još odavnoooo...ali ja nisam kao svi drugi!!!


I smejte mi se slobodno...
i nek mi s svi smeju što sam drugačija,
a ja ću se svima smejati što su svi isti


Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic target=_blank>



Eto malo sam se ispraznila...
malo dugačak post,al nadam se da iako niste pročitali makar izvukli poentu...
Pa pišite vaše mišljenje slobodno..
ajd pozZ svima...

subota, 12.07.2008.

Don’t tell me you’re sorry 'cause you’re not...

Hey ja samo da se javim...Toliko mi je dosadnozijev...uffff...
Ide mi se negde...al tako je vrućeeeeeeeeeeeee....puknucuzujo
E stavila sam pesmicuuuu na blooogpjevapjeva....
ona od Rihanne..TaKe A BoW...ono,pesmu sam prvi put cula skoro,i ne znam ni kako idezujo...al eto...svidja mi se...ustvari htela sam na blogic da stavim neku od PePpeRsA,al tamo je bila samo SNoW(hEY oH)..i onda..eto...":..go on and take a bow..."pjevapjevaludpjevaludlud
Aaaaaaaaaaaaaaaaa dosadnoooooo mi jeeeeeeeeeeeeeeee!!!dead
Inace naslov nema veze sa postom..ustvari ima..to je iz ove pesme,pa onda eto...ludlud
Nego ja sam opet malopre gledala ReNgErE

Image and video hosting by TinyPic


..mislim da postajem ovisnaaasmijehzubobeljbangludludludnutnutrolleyesrolleyes
eekeekbangludludnutzubo
Joooj što ja volim ove smajliće...to je nenormalnooooo(ko ja)ludlud...
ae mrzi me da pišem više...pozZ svimaaaaaaa....

petak, 11.07.2008.

So this is GOODBYE...

I still don't have the reason...
And you don't have the time...
And it really makes me wonder
If I evergave a fuck about you and I...
And so this is goodbye...

Give me something to believe in
Cause I don't believe in you,
Anymore, Anymore
I wonder if it even makes a difference to try...
And you told me how you're feeling
But I don't believe it's true
Anymore Anymore
I wonder if it even makes a difference to cry
So this is goodbye!!!


Slušam ovu pesmu..i nečeg sam se setiLa...
hmmm...setila...
pa ustvari to mi je na pameti po ceo dan...
i noć...
i stalno...
uglavnom...
pa zar je moraLo tako?!?!
Koje sranje....
aL jebiga...
život ide dalje...


"...and it really makes me wonder if I ever give a fuck about you and I..."


...ne,ne pitam se...nije baš tako...nije uopšte tako...
ali ti to ne moraš da znaš....niko to ne mora da zna....


"...so this is goodbye..."
pa dobro sad...to govorim svaki dan...al to se već i desilo..samo ja to sebi neću da priznam..ali znam...jebiga...

A znam i da ću opet pisati o njemu...čim mi sledeći put bude nešto rekao...čim mi sledeći put bude prodao neku priču...jebiga...
"...kupi me za 2-3 laži..."

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


...navikla sam ja na poraze..i da mi tugom srce pogaze...

četvrtak, 10.07.2008.

Here I am...once again...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Ej evo mene opet samo na drugoj adresi...Stari blog mi se zabagovo...ustvari ja sam ga malozubo....al dobro,nema vezesmijeh...Novi blog,nova Ja....novi početakrolleyes...Krećem u još jedno novo poglavlje u mom životu...sooo wish me luckrolleyes....thumbup
Uglavnom niko ne zna za postojanje ovog bloga,što meni savršeno odgovara jer mogu mirno i za svoju dušu da besnim na ovaj jadan i nedužan blogić,a da to niko ne čitayes...
E tako..dosta od mene,odoh malo da sredim boxeve...PozZmahwave

by.LuDa_MaLa

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.