Osvrt na realnost

petak, 24.12.2004.

Veliko NE

And he said "no". Zapravo, nije rekao ništa... ne odgovara, ne javlja se... gotovo je! I moje je srce slomljeno! No, znam da će se kad tad javiti... jer je muško, jer mu je samnom bilo i više nego ugodno, jer će mu kad tad to zafalit, a proći će osjećaj ljutnje! I bijesa... a proći ću i ja pokraj njega i osjetit će poriv... nadam se da ću tada JA reći NE, veće nego njegovo sada. Trebala bi to napravit. Pokazat svoje ja, kad je on pokazao svoje nakon svega. Znam da je greška moja, u jednom sam trenutku zahjtevala previše od njega, a znala sam da ne smijem. Izgleda da je ljubav ipak bolna, sjebana i krhka... a žena na kraju popuši. Mislim da su malo previše zabrijali na sebičnost ti muški. I na glupost. Da ne govorim o tome kako je božićno vrijeme, a ja usamljena, sjetna i friško odjebana bez većeg povoda! Sretan mi Božić. Sretna mi Nova 2005... poćetak će joj zasigurno biti jadan! Ali imam svoje prijateljice, imam svoju obitelj. Volim ih. They are my substitute for man... bastard... bastardo!

- 09:40 - Komentari (0) - Isprintaj - #