Osvrt na realnost

srijeda, 22.12.2004.

Kap koja prelijeva čašu...

Jao meni... party zaposlenika... ne bih vam preporučila isti osim ako imate stabilan želudac i spremni ste izlaganju sramoti day after! Jer... kada trijezan gledaš svoje mrtvo pijane kolege osjećaj je čudan, neugodno ti je... pa od silne neugode i ti se prepustiš, prepiješ... napraviš pokoje sranje... a ujutro kad se probudiš lupaš šakom u čelo... iliti "šaka zulu" efekt, kako ga ja zovem... i od tog dana živiš da bi zaboravio. A ni to ti nije teško jer se ionako malo toga sjećaš... strah leži u tome što ne znaš ćega se drugi sjećaju. I onda dođeš na posao i shvatiš da se ne sjećaju ničeg... pa ti je malčice lakše! Prašina se spustila... sada su svi relativno trijezni! Relativno!
A i mojem je ljubavniku izgleda kap prelila čašu strpljenja koju je imao za moje ispade i stoga se ne javlja... pa se ničem ne veselim ovih dana :-((((((... i tužna sam :-(((((

- 07:26 - Komentari (0) - Isprintaj - #