Osvrt na realnost

četvrtak, 16.12.2004.

Gemini

...pretpostavljam da sada trebam reći ponešto o sebi... kako to već obično biva kad se netko ubacuje u sustav koji određeno vrijeme funkcionira bez njega/nje...
S obzirom da sjedim za kompom na radnom mjestu gdje je strogo zabranjeno koristiti internet osim u svrhu posla, mislim da se neću dočarati u potpunosti. Ali da počnemo...
Dakle, radim u jednoj, moglo bi se reći, peerspetktivnoj privatiziranoj firmi... odnedavno privatiziranoj pa je trenutno okruženje u najmanju ruku gestapovsko. Stoga se skrivam iza monitora, radim i tipkam ovo u isto vrijeme. Nisam neka velika faca, ali možda... apetiti su veliki. Još sam mlada, recimo odnedavno punoljetna u svim zemljama. Još uvijek i studentica. Na pola puta do diplome, a dobro je krenulo... pa pauza, ali nikad nije kasno... sredit ću ja to uskoro! Jer imam plan.
Naslov govori najviše o meni. Gemini... znak koji me definitivno i u potpunosti karakterizira, dvije su osobe u meni, stalno se izmijenjuju
i bore za prevlast. Volim ih obje. Jedna je uzorna, mirna, gotovo savršena i dosadna, a druga je ona koje me pokreće i često uvaljuje u raznorazna sranja iz kojim me ona mirna potom izvlači. Single sam. Od nedavno ljubavnica. I ta mi se uloga sviđa, jaaaaaako. Jer, ne želim vezu, a ovaj ljubavnički odnos je, po mojem mišljenju, za ženu koja ne želi vezanja, savršen. On je moj pokretač, obožavam ga. A ujedno ne traži opravdanje za bilo koji moj postupak. Jer ne smije. Jer je ljubavnik. Jer me ima samo kad me vidi. Kao i ja njega. I kad naučiš tako funkcionirati odnos je savršen. Strastven, neizvjestan, i ponekad razoran za oboje. Jer ta strast je osjećaj koji ubija više od ljubavi, koja isto tako postoji. Ljubav i strast u kombinaciji ljubavnika su vječne. To sam nedavno shvatila. I tako ja životarim, uživam, radim... a pošto mi se nije u proteklih nekoliko dana ništa desilo, jer sam udana za korporaciju nemam previše inspiracije za pisanje, a niti vremena. No, uskoro...

- 23:59 - Komentari (2) - Isprintaj - #