subota, 20.06.2009.

"...opUSti Se i UžiVaj...jEr ti ćeŠ na HvaR,a Ja ću nA bRAČ"...!

Hey ljudi!!
evo mene opet, još jedan dan pa i kalendarski dolazi ljeto!!
yeaaah=)
Sve mi se po glavi motaju ove vesele ljetne pjesmice... cool mi je ova što sam je u naslov stavila,haha...
....ali dan se počinje skraćivat..smrc,ljeto je,a dan svaki dan sve kraći...
ali nema veze,glavno da uživamo:)! ne dajmo da nam te sitnice ukvare zadovoljstvo koje ovo godišnje doba nosi sa sobom:)

Inače,ovih dana sam zauzeta oko novog člana obitelji. ako ste se ponadali,nije riječ o prinovi,već o nabavi kućnog ljubimca;) ja i ova susjeda smo se dogovorile da će svaka kupit sebi jednoga,tako sam ja nabavila papigu,a ona hrčka;) predivno! još se navikavamo,to je ipak nova obveza... ali bzvz je ako nemate neku životinjicu u kući,o kojoj brinete i vodite računa. puno je zanimljivije kad znaš da te neko malo biće očekuje kad se vratiš kući;) sad svi ukućani oko nje,bla bla-pokušavaju je učiti govoriti neke riječi,ali još nije vješta u razgovoru s njima,treba vremena;) mada,dobro nama ide,pjeva nam svako jutro;)

I...što još? pa...očekujemo to nevrijeme koje najavljuju...još putuje... kakvo je u vas vrijeme? hej,pa nisam ni primijetila, već pada neka kiša!...joooj, što lijepo miriši... volim miris kiše u ljetnim vremenima, ono, baš pravo osvježenje... vani su sve lokve...samo još grmljavina fali... kad malo bolje razmislim,prije sam se strašno više bojala grmljavine, to bi mi ono bio doživljaj...a sad onak, nije neki bed,kako bi rekli likovi iz popularnih sapunica;)

a volim i po noći,kad kiši,pa onda čuješ sve kapljice kako po porozoru udaraju,a ja pod dekicom,u svojoj pidžamici...mm...=)
inače,dosta pričam o vremenu pa se nemojte iznenadit ako koji put nađete vremensku prognozu u postu...hahha!šalim se,naravno!


eto,mogao bi mi se komp izgasit,grmi,pa da se ne obriše post bolje da ja zbrišem na vrijeme;)
pozzdravljam sve!uživajte u lijepim danima=)


- 16:30 - Komentari (13) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

design byRuby Nelle