utorak, 16.06.2009.

Ljeto Se VrAtILo!

Pozdrav svima!

Kao što vidite ovo je moj prvi post na ovom blogu...blog je otvoren s namjerom da me malo "zabavi" u ove vruće ljetne dane,pravo osvježenje ispod palme..xD. inače,nisam se još predstavila. dolazim iz jednog lijepog mjesta u Dalmaciji,na moru,naravno...daljnje informacije ćete doznati tijekom daljnjih posteva...tajanstveno,zar ne?
...a Šareni svijet je naziv mom blogu jer...jer..mislim da baš fora...
i tako,konačno smo na praznicima,ljeto je počelo!! baš mi je drago što više nema odlaska po vrućini u one zagušljive razrede,učionice bez klime, tko je više mogao mislit na gradivo kad je svima na pameti more, plaža, sunčanje, kupanje;) ...turista još i nema previše,(bolje:))a ni plaže još nisu nešto pretrpane. možda zato što je nekidan bilo nešto zahladilo,pa...
inače,volim boraviti u prirodi,ponekad napišem koju pjesmu..pa da,ja sam pjesnikinja u biti! da,da...prizma!koja dosadna emisija! diže mi se kosa na glavi svaku subptu nakon sapunice! pratim te španjolske sapunice,a od domaćih isto nekad pogledam koju epku u 18,30 mada su sad sve završile... čujem da se sprema nastavak Ratkajevih. Zvuči zanimljivo,al baš bi me veselilo pogledat nove epizode:)

Eto,idem pronać neki dizajn,kasnije ću skoknut do plaže i tako...:)
pozdravljam vas!!

- 15:58 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

design byRuby Nelle