osupnutarije

subota, 28.07.2012.

ZAŠTO mi je zlo od nogometa?

U vrijeme kada su se formirali moji programi sviđanja i nesviđanja klasična šema je bila: tata gleda utakmicu mama kuha večeru. Nije bilo miješanja. Nikad me nije ni privlačila ni naročito odbijala ta furka oko nogometa ( ili drugih sportova koji imaju recimo masovnu publiku), srdilo me samo to što nisam mogla gledati na jedinom obiteljskom teveju ništa drugo dok ne prođe sportska misa......
Uz rezervu da se radi o pogrešnom odgoju mojih roditelja, koji su možda trebali u odgoju koristiti više rodne ravnopravnosti, moram ipak priznati da mi je zlo od nogometa. Ne od sporta kao takvog koji me ostavlja hladnom, nego kulta nogometa ( ili sličnog sporta)i sve te furke koja je sve veća... ili sam opet krivo nedomoljubno odgojena?
U stvari me posebno nerviraju novokomponirane ženske poklonice nogometa. I ne, ne mogu prihvatiti da se radi o spontanoj ljubavi ( osim u nekim slučajevima) nego o još jednoj ženskoj akciji potčinjavanja i pridruživanja muškom čoporu...iako je nekoj curi u duši svejedno, pridružit  će se mnoštvu i ponašati se ko  navijačica samo da pripadne....
Zlo mi je od toga da te cure nisu napredovale od moje mame koja je kuhala večeru... ona je kuhala, ove navijaju a sve su u istom usranom loncu, gdje se ne rukovode svojim stvarnim željama, nego se prilagode muškom ukusu i željama.
Nedavno sam vodila razgovor o dvije djevojke koje su se svukle u toples, e prave navijačice.  I možemo reći da to one ne bi učinile da nisu bile pošteno pijane ( ili  bi?) no, pitam se kakva je to poruka poslana tim činom, što su to htjele reći pokazati...
Bojim se da ništa čime se bi ženski rod trebao ponositi.... Ne kako su slobodne, napredne.. nego bojim se da je poruka bila da su tako spremne prilagoditi se muškim očekivanjima da su spremne pregristi svoju "urođenu čednost".. a da sam blizu istini govori mi i činjenica da su cure članice desnih stranaka poznatih po čednosti i poštivanju tradicionalnih crkvenih i inih vrijednosti....pa su se u stvari žrtvovale na oltaru domoljublja...
Čekam da vidim golo kure u navijanju.... ne znam kako to da to još nitko nije pokazao, netko poslikao i stavio na internet.. vidjela sam samo jedan primjerak  ( i to na blog. hr!!!) jednog lovca na  masovnoj  fotografiji...
Eh a s druge strane u južnom dijelu Jadrana na plažama nedaotibog skinuti se u toples, jer odma režu... pogledima. Može ako navijaš, ne može ako se sunčaš.

I tako u stvari dolazim do toga da mi nije zlo od nogometa nego od  licemjerja i te strašne potrebe ženskog roda da se prilagodi, da pripadne
A gole sise su izgleda bile  i ostat će.... tuđe vlasništvo. I socijalna valuta.

- 19:33 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< srpanj, 2012  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Srpanj 2012 (1)
Svibanj 2012 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi