Osobna Promjena

nedjelja, 02.09.2012.

Crvena ili plava pilula

Kad pogledam scenu iz matrixa gdje Morpheus nudi Neu izbor između crvene i plave pilule tj nudi mu izbor između stvarnosti i iluzije,pomislim kako je to izbor koji će mu promijeniti cijeli svijet,sva vjerovanja.Izbor koji nije nimalo lagan jer prihvaćanjem crvene pilule nestaje sve ono što je smatrao stvarnim.Prihvaćanjem plave pilule vraća se u „stvarnost“ ostaje zakinut za istinom, što je za one koji traže ono nešto u životu,onu kariku koja nedostaje,isitinu, loš izbor.

I on se u toj sceni nađe na velikoj prekretnici,onoj koja mijenja cijeli tijek igre koju zovemo život.

Mislim da se svi katkad nađemo na slićnoj prekretnici nekad u našem životnom iskustvu.Kad imamo izbor da preuzmemo moć nad svojim životom,krenemo u nepoznato i saznamo koliko je ustvari duboka zečja rupa.

Ili

Da ostanemo u poznatom svijetu,obavljajući ono što je poznato,gradeći iluziju o sigurnosti i dopuštajući strahu da upravlja nama.Taj strah od nepoznatog i od toga da smo mi u biti odgovorni za ono što nam se dešava.Ta odgovornost automatski podrazumijeva moć i to je ono čega se bojimo.Što ako je istina ta da ja imam moć da utjećem,promijenim stvarnost?Kad smo cijelo ovo vrijeme ovisili o drugima,onome što su rekli,onome što su učinili.Kad smo toliko puta rekli „briga me ako su svi za i ja sam“.Kad smo toliko puta ne učinili iako smo mogli učiniti ali smo se previše bojali.I možda najvažnije od svega koliko smo godina bili u ulozi žrtve.Nikad mi nismo bili krivi uvijek je netko drugi kriv.Zašto se to događa meni?Nakon toliko vremena igrajući ulogu žrtve neki od nas nisu spremni da popiju tu crvenu pilulu i saznaju istinu.Saznaju da imaju moć koja nosi odgovornost i koja te automatski postavlja u naslovnu ulogu umjesto sporedne uloge.

Možda neki od nas nikad ne budu spremni popiti tu crvenu pilulu jer je lakše prepustiti se iluziji.Zaboraviti koliko smo moćna bića iako uloga žrtve koju smo odabrali negdje na samom početku igre koju zovemo život nam je donosila bol u raznim oblicima.Nekad se toliko naućimo na tu bol da bez nje nismo potpuni.Tad i nesvjesno prenosimo tu bol na druge,uzrokujući i njima bol.Prenosimo im „istinu“ o tome da smo žrtve.Čak se i borimo za tu „istinu“ili kroz raspravu,kroz svađu ili nešto još gore.

Možda je najveća istina da smo mi katkad uistinu žrtve.Žrtve nas samih.Žrtve naših odabira u vidu vjerovanja.Mi izabiremo ono u što ćemo vjerovati.Mi biramo kako da protumaćimo stvari koje nam se događaju.Ta vjerovanja utjeću na svijet oko nas a kako smo ih mi stvorili to znači da smo mi imali moć da učinimo sebe žrtvom.

Možda je ironija u tome da čak i kad smo u ulozi žrtve mi imamo moć.

Nekad nam se ponudi izbor,dođe neka situacija ili osoba u životu pa nam pokaže crvenu i plavu pilulu.Tad je na nama da biramo.Što uzeti?

Plavu pilulu i zaboraviti sve,nastaviti s životom kao i dosad,vjerujući u ono što god želimo vjerovati

Ili

Uzeti crvenu pilulu,saznati koliko je duboka zečja rupa,otkriti svoju moć i ućiniti svoju stvarnost drugaćijom.

- 07:29 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.

< rujan, 2012  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Rujan 2012 (3)
Kolovoz 2012 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Blog za osobnu promjenu,zadovoljstvo i dostizanje osobne emocionalne slobode.Snaga je u nama,iskoristimo je sada!

Linkovi

  • http://free2changehr.wordpress.com/