12.01.2006., četvrtak

Uh kolko je prošlo od mog prvog, a ujedno i posljednjeg posta! Sram me mora bit!
Vrijeme leti ko ludo, da ne vjeruješ! Kod mene ništa naročito novog. Ovaj vikend, koji je već moja daraga imala ročkas pa se ja, kako to svakom muškom biću na planetu dolikuje što se tog pitanja tiče, isprsih i kupih svojoj voljenoj poklončić. Predpoklon procedura izgledala je tako poznato! «Ljubavi, šta želiš za rođendan? – Ništa, ti si mi dovoljan!» Prijevod na muški jezik bio bi: «Ljubavi šta želiš za rođendan? – Bolje da se ne pojavljujes ako ne bude neko super iznenađenje!! Jel ti jasno?!? Super iznenađenje!!!» Prevevši si to na muški jezik, napregnuo sam svoje sive staničice da skontam neki poklončić. I tako rodi se ideja, ja je sprovedem u poklon! Moja ljubav zadovoljna, ja zadovoljan!!
Doza šovinizma? Ma ne! Vjerujem da većina muškog dijela populacije razumije ovo moje laprdanje.
Uh što ovo vrijeme leti! Već sam u predvikend raspoloženju. Neka feša mi se predskazuje za vikend i radujem joj se ko beba zvečki, veelikoj zvečki!



- 11:04 - Komentari (2) - Isprintaj - #

  siječanj, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Razglabanje zivotnih teorija upakirano u zbivanja svakodnevice!