°°8.a°° - BANIJA -

  svibanj, 2005 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga
sve o 8.a od glave do pete...

KOLKO VAS IMA!!!brojač u funkciji od 11.5.05

ONLINE



Učenici:

Monika
Andy
Toma
Ivana
Petra
Ana
Krisitina
Gemba
Dinko
Mateja
Katarina
Sini
Snif
Sara
Slađana
Neven
Sale
Nino
Nevija
Ivana
Drc

Login















korisnik:
lozinka:


Blogovi
Blog.hr

Blog otvorio i dizajnirao:


Iz razreda:



Prijatelji:

Download Zone
PJESMA ZAGREBAČKIH REPERA:
stvar1234gotovo.mp3

PJESME:
Pit Bull - Oye

19.05.2005., četvrtak

TKO je Jura? by: SniF

doslo je i do toga...neko sere po blogu i trosi moje zivce,a i zivcira moju prijateljicu Neviju...Jurice reci ko si iako vec predpostavljamo ko si,bilo bi ljepo da se sam predstavis!!!imas nekih problema sa zivotom i onda nas tu zivciras?!odi na moj blog pa si vidi tamo onaj freestyle kaj govori o klempavim ušima,mene to uopce ne dira kaj ti pricas...

jer tako samo me zivciras
bezveze trosis pare
cekaj samo da te moje rime obdare
odmah ces se promjenit ti
shvatit ces da snifa ne treba zajebavati
Nevija i ja cemo se udruziti
rijecima te ubiti
vise se neces dobiti
poslje toga,slobodno
mozes za oprost moliti!
- 11:10 - Valjda znas tipkat (7) - Neka bude magije na papiru - Link ovog sranja

Copyright © osmi.blog, 2005, dizajn by SniF's BloG