biseri***



kljikni tu....da saznas koga voljis...

********************
Svećenik: " što Poncije Pilat radi u apostolskom vjerovanju?
Tupek :" Muči Isusa!"
*******************
Dino pita Luciju: " Se ti pariš?"

*******************
Leginka :" profesore imate selotep?"
Profesor :" imam"
Leginka (digne se na noge i gromglasno vrisne): " DAJTE MI GA!!!!"

*******************

Tupek (nakon što mu ni sveci više nisu pomogli) veli Luciji :" Prižgal te bum,dej čkomi!"

******************
Profesorica iz biologije :" .....Rastu dlake što nama ženama smeta pa se depilramo."
Marina : "NEEEEEEEEE!"

******************

profesorica iz zemjopisa: " zato je grb Dubrovnika crvene boje?"
Domi:" Zate koj je črep črleni?" ( Zato što je cijep crveni)

*****************

Dino odgovra zemljopis:" Gorska RH je gdi su gore a planinska di su planine."

***************

Zašto su ljudi koji su plovilio u 18 st. nisu išli dalje od Jadranske obale?
Dino: nisu imali kompas!!

***************

Koje drvece raste u primorskoj hrvatskoj?
Grga: grnogorska smreka!!!

***************

Kojim se poslovima bave ljudi na moru?
Došen: kolju lignje!!!

***************

Što se uzgaja u gorskoj hrvatskoj?
Franka: masline!!!

***************

Zašto se Romeo i Julijua nisu slagali?
Lazo: zato kaj je julija bila na balkonu pa nisu mogli...(...)

***************

Koje sve žljezde imamo u probavi?
Jelečka: jetrena-gušterača

****************
saint st patrick's day 2006


***************
Moj mali je opasan
By:lazo&jarec





Moj mali je opasan
Kad se digne u zrak

Moj mali je opasan
Kad na sebi ima prah

Moj mali je opasan
Kad iziđe na zrak

Moj mali je do jaja
Moj mali je do asfalta

Moj mali je opasan
Kad ide nutra-van

Moj mali je opasan
Kad ide sam

Moj mali je opasan
Kad ti dam

Moj mali pravi lom
Kad na sebi ima kondom

Moj mali ima bengu
Kad ženska ima mengu

Image hosting by TinyPic


8. b trenutačno čita (do Uskrsnih praznika popularna štiva):
Muškarci:
1. Smokvin list- prilično odvratan časopis,imate neke stvari slikane iz različitih kutova, i prespektiva :)
2.FHM- časopis koji bi da nema golotinje, postao omiljen i ženskom dijelu razreda,jer ima zanimljivh stvari!
3. Playboy- nisam baš upućena koliko to čitaju
4. Starac i more- lektira...dosadno :(:(:(
5. Crni mačak- knjiga koju lazo preporučuje svima iz razreda vec dva tjedna i još ju niko nije pročital...


Žene:
1. Teen ( zbog super postera Chrisa)
2. FHM- super, samo da nema golotinje
3. Dadilja- knjiga koja trenutačno putuje razredom , moja knjiga...kulj...
4. Starac i more- dosadno...
5. Bravo- Goga čita Brawo,bravo...kak već...
6. Princezini dnevnici-djevojke čitaju, neke...
7. Zvijezda- leginkina knjiga koja po meni previše opisuje, ali žene su ju prihvatile:)

Zaključak: Žene su kultorološki uzdignutije od muškaraca!

Mi na maturalcu :
sa razrednikom Robertom Međugorcem koji je bio na zamjeni u 7r.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image and video hosting by TinyPic

srijeda, 10.05.2006.

naša školica.....

Image and video hosting by TinyPic

i kaj mislite??

- 21:59 - Komentari (15) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

malo o nama...
Mi smo 8b iz Donje Zeline(blizu zg-a),
OŠ.Ksaver Šandor Đalski!
Ima nas 16 cura,i
12 dečkiju...
Naš gospon razrednik je Miodrag Paravinja z Varaždina,
pravi Zagorec...i igra bingulicu! i Bisernicu! i Glavijer!Nema čega nema...

-link za naš stari blog
-ovolko vas je bilo od 18.3.2006:
Web Counter

-

ovo je razrednik:
Image hosting by TinyPic


Mi smo:


1.Antun Blažic
-krumpa
-pt

2.Luka Blažić
-luka de pedro
-zrakoplovna

3.Sandra Ćosić
-sandra
-komercijalna

4.Franka Bliznac
-reni
-grafička

5.Antonio Došen
-tony
-klasična gimnazija

6.Mihael Dragonija
-mikec
-nakaj u zelini

7.Dino Đanić
-dind@
-privatna ekonomska

8.Petra Findri
-petra
-prva privatna gim.

9.Mladen Gegurić
-grga
-nekaj u sesvetama

10.Domagoj Jarec
-dommy
-geodetska

11.Kristina Jeleč
-kika
-medicinska

12.Nikolina Jurišić
-nika
-gornjogradska gimnazija

13.Nikola Kovačević
-sasek
-prometna

14.Ivana Laco
-laconka
-poljoprivredna

15.Lazarin Dario
-lazek
-zrakoplovna

16.Legin Kristina
-leginka
-medicinska

17.Glorija Pečenko
-goga
medicinska

18.Marina Perić
-Perička
-pt

19.Martina Perić
-Perička
-medicinska

20.Danijela Perić
-dany
-kozmetičar

21.Lucija Puhelek
-luce plavuša
-16. gimnazija

22.Dolores Rodić
-dodo
-medicinska

23.Lucija Šindler
-šindlerka
-za restauratora

24.Tupek Ivan
-2pac
-zelinska gimnazija

25.Ivana Šarutančec
-šarutančecka
-ekonomska

26.Marinko Stojić
-miljenko
-autolimar u zelini

27.Karlo Večaj
-škloc ili cica
-građevinska

28.Martina Zdelar
-zdelarka
-frizerska u zelini
Osobe koje se mogu "pohvaliti" svojim djelima za ponos našeg razreda:

1. Sasek- zna on već...rakija :)
2. Lazo i Dommy- njihova pjesma "Moj mali je opasan"
3. Perićke+Rodić su posebno pridonjele svojim sviranjem na svim priredbama
4. Tony,Luka i Tupek zbog natjecanja...športska :)
5. Luce i Nika- vrlo zanimljiv leksikon,uređuju ovaj blog!
6. Lazo- zadužil nas je kod prof. matiše, kad bi išli kupovat sve bajadere koje je dužan...bankrotirali bi!
7.Leginka- ona će jedan dan otkriti lijek koji će spasiti ljudsku vrstu :)
8. Miškec- osoba koja je poglavica svih muških wc-a gdje vodi uspješan biznis kockanja...