srijeda, 15.11.2006.

Eye of the tiger...pise SaraH

ej ljudovi evo mene opet...danas je bas fora dan,u skoli bilo tak dosadno,jedino na likovnom zakoooon...radismo plakat.a shopa,pepla,nata i ja napravismo PEACE GAY PEOPLE!!!!!! jeeeee.....poslije skolice smo isli do cvijetnog,bilo je bas fancy znaju cure zasto....napala sam natasu da mi da mob,i sjetile smo se mi ive i njene mackice zvane mikice.....mislim na kucnog ljubimca......hehe...LoL......onda pametna natasa ide bacat kljuceve i padnu joj u kanalizaciju,a ona se lezerno digne i pocne vristat kad je vidla di su kljucevi...mi se trgamo od smijeha a ona jadna mozga si kak ce uc u stan.....na kraju ih je izvadila van,al svejedno je bila komedija......hahaha....i eto to je to.....nemogu na cagu u petak...smrc....MIHAAAAAAA!!!!!!! a sta cu moram na hip hoprolleyes al dobro,se vas ljubim...pozz od SaraH
- 14:35 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.