utorak, 24.10.2006.

Sada da i ja nešto napišem!!!!!!!!!!!!!!!

Ovaj fantastićan post piše tko drugi nego fantastićna Šopa!!!!!!!!!!
Kao prvo htjela bi se pohvaliti kako imam super razred koj jako volim....htjela bi pozdraviti sve koje poznajem i reći Kikiju da mi je jako žao kaj sam ga odbila,zato kaj je fakat super i bila bi s njim,ali moram ga još malo bolje upoznati....
Kako sam ja došla u ovaj ludi,fenomenalni razred tek sada u osmom raz.htjela bi reći da ću ja ostati ista kao i prije u društvu i da se neću radi nove okoline mjenjati...dakle morat ćete trpjet onu ludu,sexy,zabavnu.šarmantnu i cool Šopu....šala;-)))
O.k...........e da ovim postom htjela bi i pozdraviti moje najdraže frendove iz razreda i iz društva,a to su:SARAH,PEPLA,INES,NATA,MIA,IWA,MARE,REMI,MARTA,TINA,TONKA,ANNA,DENI,LUX,BIGFA,PEJAK,GORDAN,KREŠIĆ...itd
a iz drugih razreda i iz mog predivnog društva to su:KIKI,BURAZOR,MIRZA,ANTUNOVIĆ,KEŠKIĆ,GRLIĆ,IRENA iz hribara,TANJA iz hribara,IVONA iz hribara,GREBENAR,BORNA(ne iz razreda),ŠKEMBERI se znaju nać u društvu,HRC iz hribara,ĐIĐI iz hribara,BLAŽEK iz hribara,JELOVEĆKI iz hribara,SAJFER,TIHANA,AMY,ZRILE,...itd...ima ih još...
LJUDI SVE VAS VOJAM!!!!!!!!!!!!!!!!

A kako bi mogla zaboraviti onu jednu osobu koja me voli najviše na svijetu,a to je naša legenda KRALJ!!!!!!King nadam se da ćeš jednog dana pročitati ovaj post...svi te volimo i brzo nam se opet vrati iz "SAMOSTANA"!!!!!!!!!!!Jelda Pepla;-)))))

VEJIKA PUSICA SVIMA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



BY:Mala kuja,ili Šopa,ili Mala!!!!;-)))

- 11:56 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.