heh..život..

Zivot je hodanje u krug a svaki covjek je budala...bar nekad! cudno je to: volis i zaboravljas,ozivljavas i ubijas...patis, i nikada ne shvatis...da nije do tebe,vec do drugih! Sve je samo zabluda, zabluda srca i duse...zabluda..zbog koje nikada ne shvacas, da je zivot ipak...samo zivot,nepredvidljiv...
A ljudi su zli,unistavaju ono najbolje u nama...i postajemo samo olupine...lose..ne samo drugima,nego i nama samima! I nismo zadovoljni i nismo sretni,a moglo je biti sve drugacije,samo da smo znali:kako!?
Zaboravljam te i pamtim,volim i mrzim i znam da gubim vrijeme...ali sta da radim drugo? Nemam koga volit, nemam se za koga uhvatit. I ja sam samo ocajni brodolomnik ,koji ne posjeduje svoj oslonac, svoju mirnu luku! zivot prolazi mimo mene a ja nemam snage,da ga zivim na pravi nacin. Mozda cu imati nekada,kada jednom...zauvijek...ostavim sve iza sebe...sve ovo sto me boli i razara,sve sto mi neda,da krenem naprijed.
Pitam se: ko sam ja sada?,a covjek, ipak, najmanje poznaje samoga sebe!
Sve sam ono što nisam, i spektar sam trenutaka, a trenuci me stvaraju,oblikuju...dio su mene. Sada sam ono sto nisam bila,a sutra cu biti ono sto sam nekada bila... I vrtit cu se u krug, bivajuci i gubeci ono najbolje u sebi... Tako je to, a voljela bih da nije! Kako mogu reci da sam voljela ili da volim? Kako mogu reci da sam patila ili da patim? Kako mogu reci...kada dolazi do gubitka svega toga u meni... sve nestaje u marginama uspomena i sve ono vazno ne znaci nista!jer ne mogu se sjetit,kako je to bilo...nekad...taj osjecaj gubitka i nemoci...za koji mislis da ce trajati...vjecno...a svaki covjek je gubitak i promjena! I tako, radjamo se ponovno iz pepela, bas kao i feniks...bolji! A i zato je potrebno vrijeme...vrijeme koje prolazi...i ne vraca se,niti zaustavlja...tako je to i tako mora biti...a mi uvijek trebamo ici dalje...koliko god to tesko bilo,ne osvrcuci se i ne okrecuci glavu zbog onoga sto je proslo i sto je moralo biti..."


    11.08.2006., 12:12 || Komentari (0) || Isprintaj || ^ || #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.