subota, 26.12.2009.

KUGLICE NA BORU

Dragi moji, želim vam blagoslovljen Božić i sretnu Novu Godinu

Image Hosted by ImageShack.us


femme_fatale

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

OPIS BLOGA

Femme fatale - franc. smrtonosna žena

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


...odskoči mi iz mreže sanja,
i toplinu ovog jutra ponesi,
uplavilo beskraja,
potom me nađi,
u zalivu trećeg neba,
u dogi samoće,
u zriku dječjih očiju
i upregni u bijela kola tišine.

Image Hosted by ImageShack.us



Ciljevi nas tjeraju da idemo dalje: " Život traži od svakog pojedinca ulogu, a na tom je pojedincu da otkrije što bi trebala biti."

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


...Prividna je i ova kuća tako malo bliska mom sadašnjem raspoloženju. Željela bih da se odjednom sve slike odvoje od zidova, da kroz prozoreuđe nekakva žestoka i polarna studen, tako da zavijanje pasa zamjeni pjev zrikavasa. Želim ljubav, dneviniče. Želim osjetiti kako se moje srce rastapa i želim vidjeti stalaktite vlastita ledakoji se lome i tonu u rijeku strasti, ljubavi.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Nitko me uopće ne zove, nitko me ne traži, no svejedno iz svih mojih pora pršti veselje, nevjerovatno sam zadovoljna.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

No, nikad ljubav i mržnja nisu bile tako udružene, tako unutar mene.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ispod ove ulice teče rijeka prekrivena vulkanskim kamenjem. Tiha je, neprimjetna. Kao moje šutljive i blage misli, mudro skrivene ispod mojeg oklopa. Teku. Razdiru me.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Izgledalo je kao da su moje oči već naviknute na takve prizore i strast, koja je kroz cijelo to vrijeme tukla ispod moje kože i izletela van...

Image Hosted by ImageShack.us

Otvorila sam se, propustila sam mali tračak sunca koji je rasparao gustu maglu, obavijenu oko moje duše.

Image and video hosting by TinyPic<

Ljušture se jako teško skidaju sa srca. No, možda srce može tako snažno tući da u 1.000 komada razbije oklop koji ga okružuje.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

100 poteza četkom prije spavanja - Melissa P.

Linkovi

Dnevnik.hr
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Credits
Damien-Lockheart Ruby Nelle