malo slikica

Image Hosted by ImageShack.us




Image Hosted by ImageShack.us





Image Hosted by ImageShack.us





Image Hosted by ImageShack.us





Image Hosted by ImageShack.us





Image Hosted by ImageShack.us





Image Hosted by ImageShack.us





Image Hosted by ImageShack.us





Image Hosted by ImageShack.us





Image Hosted by ImageShack.us





Image Hosted by ImageShack.us





Image Hosted by ImageShack.us





Image Hosted by ImageShack.us

Free Counter
Free Counter

Studeni 2008 (2)
Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (2)
Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (8)
Lipanj 2008 (8)

< rujan, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari ..Visish/Nevidish

by MaLa_Sa_MaRsA:))

Opis bloga


POQbum .com Graphics
POQbum .com Graphics

Image Hosted by ImageShack.us

Blog.hr

ENICA
KREŠO
ENA I DORA
IVA O.
DORICA


Image Hosted by ImageShack.us


srijeda, 24.09.2008.

niko da mi koma a ja pišem post cry

eo ljudi ja nmg vjerovat da mi ne komate ovo je jedan genijalni blog
a vi vi mi jedva 50 komova crycry crycry cry

cas dori i eni koji zasluzuju puuno komova zauzvrat
ena iskupit cu ti se

ubiti ovih dana dosadno
probudim se izvrijeđam sestru malo je izbodem nožem(šalim se )
pa onda mal na komp
pa na msn
pa onda zadaca i tak stalno jedno te isto
za ubit od dosade
eo u sub idemo van jelda ena
dora os moc i ti
ko prosle subote i nedelje
isse kak je bilo suuper
obozavam vikend
i tak komajte mi morate !!!
tak da ajd vidimo se
ko mi ostavi preko 15 komova dodajem ga u linkove
papa pozzi
kissač
eo pjesmica za enu

Get this widget | Track details | eSnips Social DNA



| CoMeNtIrAj (40) | PriNtAj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.