Moj Osijek

E-mail 
centurion@hi.htnet.hr





SLIKE GRADA:





tvrdja:






setaliste ut Dravu:




iz Drave :) :




pjesacki most:


kupanje kod zeljeznickog mosta:


hotel Osijek:


ekonomski fakultet:


krizanje Zupanijske i ulice Republike:


Zupanijska gledano sa trga:


katedrala:


Trg i korzo :






luka na Dravi:


docek nove godine sa ekipom:


heh, volim trcati:

< srpanj, 2004  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Linkovi
Gradski linkovi:
Glas Slavonije
Osijek Online
Kohorta.net
Kohorta forum


lege blogovi:
BLOG
centurion
cobra
Udruga Majpan
Manijak :)
Lovac Kiki :)

Komentari On/Off

 15.07.2004., četvrtak

Vratio sam se!!

Ipak sam odustao od "ujedninjenja" navijackih i svakodnevnih misli u 1 blog!
Ovaj blog ce i dalje biti vezan u Osijek(naravno i tu ce biti malo o nogometu ali vecinom dio prenesen sa centurion bloga) a centurion blog ce biti iskljucivo navijacki blog
Eto sad sam sve tekstove koji nisu navijacki prebacio na ovaj blog a kako su kao svi pisani na danasnji datum ali sam to prepravio pa pise ispred svakog teksta i datum nastanka posta!
- 22:44 - Komentari (11) - Isprintaj - #