Moj Osijek

E-mail 
centurion@hi.htnet.hr





SLIKE GRADA:





tvrdja:






setaliste ut Dravu:




iz Drave :) :




pjesacki most:


kupanje kod zeljeznickog mosta:


hotel Osijek:


ekonomski fakultet:


krizanje Zupanijske i ulice Republike:


Zupanijska gledano sa trga:


katedrala:


Trg i korzo :






luka na Dravi:


docek nove godine sa ekipom:


heh, volim trcati:

  svibanj, 2004 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Linkovi
Gradski linkovi:
Glas Slavonije
Osijek Online
Kohorta.net
Kohorta forum


lege blogovi:
BLOG
centurion
cobra
Udruga Majpan
Manijak :)
Lovac Kiki :)

Komentari On/Off

 22.05.2004., subota

Ria ria Hungaria!

Sa bloga cobra.blog.hr prenosim dio putopisa naseg kolege Cobre:




KAD STAVIŠ SISU U USTA ODMAH ĆEŠ OZDRAVITI

Mnogi će se pitati kakve veze ima naslov sa gornjim citatom... oni koji trebaju znati, znaju...
A znaju i svi oni koji su bar jednom posjetili neki night bar u dragoj nam susjednoj državi. Ja sam svjestan da vjerojatno jednog dana neću završiti u raju (ipak je na drugoj strani bolja ekipa), ali sam zato jako dobro upoznao raj na zemlji, počevši od Dravaszabolcsa pa do Budimpešte a i dalje, na više strana svijeta. Mladost-ludost, reći će netko, ali meni nije žao ni jedne kune, forinte, marke, eura i tko zna kojih sve ne valuta kojima sam plaćao nezaboravne trenutke u društvu mađarskih (a nerijetko i ukrajinskih, ruskih, rumunjskih, čak i srpskih) kraljica noći. Uostalom, većina tog novca je pala s neba, dok je kuglica na ruletu još slušala. A moje prokletstvo je to što su vlasnici kasina uglavnom i vlasnici javnih kuća. A onda je filozofija jednostavna... ako izgubiš, tuguješ s njima, ako dobiješ, slavite zajedno.



Ostatak teksta procitajte na http://cobra.blog.hr


- 01:10 - Komentari (5) - Isprintaj - #