Zaljubi se u mene zrinka posavec - Pronađi pratnju

subota , 22.12.2018.

Promocija knjige “DA, I?” autorice Lee Brezar










Click here: Zaljubi se u mene zrinka posavec






Lea Brezar je poduzetnica, vlasnica tvrtke Dhar media koja djeluje po principima dharmičkog menadžmenta te je jedna od njegovih najvećih zagovarateljica u Hrvatskoj. S obzirom na samostalne koncerte, nastupe i mnogo snimljenoga materijala naravno da mi je ova nominacija zaista bitna, pogotovo zato jer se nominacija za novog izvođača i nagrada može dogoditi samo jednom.



zaljubi se u mene zrinka posavec

Drago mi je da Lea zadovoljna jer je cijela pjesama dok sam pisala glazbu bila nadahnuta njezinim stihovima. The physical CD will still be shipped to you.



zaljubi se u mene zrinka posavec

Prva autorska pjesma Zrinke Posavec se u - Pjesma je to iz zbirke pjesama Oda godinama, koja je prema izboru bloga Čitaj knjigu uvrštena u pet najboljih knjiga u 2015.



zaljubi se u mene zrinka posavec

Nisam od onih koje se hvalisaju uspjehom, nikad ni bila. Vjerujem da nam krila narastu tek kad zauzdamo veliko JA i zamijenimo ga s jednim manjim koje je kudikamo veće. Jer u šutnji čuje bolje sebe i druge. Uvijek sam bila praktična. Kad bi morala izabrati jedan pridjev koji me opisuje, to bi bio taj. I zbog te svoje praktičnosti dogurala sam nekuda. Prvo do tvrtke, dobrih odnosa s ljudima i do ostvarenja onog djetinjeg sna. Znate onog: što želiš biti kad odrasteš? E, pa uđoh na ta vrata i nađoh carstvo slova. U mom slučaju, izlilo se u. E, pa u proljeće, ono kasno kad nam je već dosta svega čitaj posla i žudite za godišnjim realizirala sam jednu ideju: postavila sam u gradu na tramvajske stanice svoje pjesme. Zapravo reći ću da sam naišla na plodno tlo u jednoj tvrtki i posadila svoju ideju. Naivno i presretno čekala sam da osvane dan postavljana plakata, koje sam nakon toga fotkala na svakoj lokaciji. Volim sve svoje pjesme, ali jedna od njih duboko je ganula još nekog. Zato jer smo takvi ljudi! Tako stisnuti i nepovjerljivi, tako uvjetovani i preoprezni. Unatoč želji koju imamo u sebi mi nekako uvijek uspijevamo dati si alibi da ipak to ne ostvarimo. Alibi za loš brak, za jadan posao, za teška prijateljstva, za strah. Umjesto da prepoznamo tu ideju u nama: onu koja nas golica kako bi ipak pogledali u lijevo, jer se tamo možda nazire naša sretna zvijezda. Možda bi si mogli postaviti pitanje: a što će se točno desiti ako pokušam? Moglo bi se sve promijeniti ili možda možemo otkriti da u lijevo ne gledamo. Da ta strana nije naša. To je jedna stvar manje - ljudi! Koliko je to olakšavajuće! K vragu s ne mogu! I idući tjedan ću je predstaviti vrlo glasno. Zašto sve ovo pišem? Zato jer: dok su plakati nadahnjivali prolaznike, nadahnuli su i jednu divnu ženu, akademsku glazbenicu i pjevačicu Zrinku Posavec. Zrinka je talenat iznimnog glasa, da sam mogla birati ne bi izabrala bolji, koja me jedno podne kontaktirala i upitala smije li uglazbiti moju pjesmu. I što mislite što znači glasno predstavljanje? Mali korak za poeziju, ali veliki za moje srce. Stoga smo u skladu s novom europskom Općom uredbom o zaštiti podataka GDPR nadogradili politiku privatnosti i korištenja kolačića. Kolačiće upotrebljavamo kako bismo osigurali što bolje korisničko iskustvo i funkcionalnost naše web stranice. Daljnjim korištenjem web stranice Naturala. Više informacija o Politici kolačića pročitajte.



Popular Videos - Zrinka Posavec
Nadahnula je i Zrinku Posavec, akademsku glazbenicu i pjevačicu. Zato ova knjiga nudi jednu novu ideju koja ukoliko je primjenimo u svom životu može donjeti promjene za kojima ionako tako često žudimo. Možda bi si mogli postaviti pitanje: a što će se točno desiti ako pokušam? Stoga smo u skladu s novom europskom Općom uredbom o zaštiti podataka GDPR nadogradili politiku privatnosti i korištenja kolačića. Vjerujem da nam krila narastu tek kad zauzdamo veliko JA i zamijenimo ga s jednim manjim koje je kudikamo veće. Ona je akademska glazbenica, pjevačica, vokalna pedagoginja, etnomuzikologinja, dirigentica, producentica i pjesnikinja. Zrinka je talenat iznimnog glasa, da sam mogla birati ne bi izabrala bolji, koja me jedno podne kontaktirala i upitala smije li uglazbiti moju pjesmu. Više informacija o Politici kolačića pročitajte. Javila sam se Lei i pitala je bili mogla uglazbiti njezinu pjesmu. Prvo do tvrtke, dobrih odnosa s ljudima i do ostvarenja onog djetinjeg sna. Više informacija o Politici kolačića pročitajte. Intezitet i emocije koje unosi u svaki trenutak, u svaku riječ, ideju, plan, pjesmu, impuls, neobično su snažne.

[Klubovi, diskoteke i noćni barovi u Zagrebu / ZGportal Zagreb|Kad se muskarac zaljubi u udatu zenu|Arhitektura i Organizacija računara]






Oznake: Zrinka, posavec, Nominacija, za, „novog“, izvođača, događa, se, samo, jednom, zašto, mi, je, jako, bitna

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.