petak, 15.12.2017.

Intervju s učenicom Tijanom Baić - Turska

Budući da naša škola sudjeluje u raznim projektima ERASMUS+, naši su učenici i nastavnici posjetili Tursku.
~>Tijana, kako ti je bilo u Turskoj?
Tijana: U Turskoj mi je bilo prelijepo.
~>Što si sve vidjela?
Tijana: Išli smo u Manastir Sumela, Džamiju, posjetili smo razne muzeje - Trbzon spor, išli smo na vidikovac s kojeg smo vidjeli cijeli grad.
~>Gdje si boravila?
Tijana: Boravila sam kod obitelji Ozdemir. Obitelj čini: nastavnica engleskog jezika Merve, njezin brat Jusuf, tata Hak i majka Ninah.
~>Kakvi su bili domaćini?
Tijana: Jako su bili dobri domaćini, prihvatili su me kao svoje treće dijete.
~>Što ti se najviše svidjelo?
Tijana: Najljepše mi je bilo treći dan, kada smo se vozili pedalinama na jezeru i posebno mi se svidjela zajednička večera peti dan.
~>Jesi li se sprijateljila sa raznim učenicima?
Tijana: Najviše smo se sprijateljili sa Mađarima, Turcima i Estoncima.
~>Bi li ostala još par dana da možeš?

Tijana: Evet (Da). Naravno da bih ostala.
~>Hoćeš li ići na još projekata?
Tijana: Naravno, išla bih na još projekata.
~>Kakva je njihova škola?
Tijana: Škola im je veća od naše, imaju više učenika i svi nose uniforme.
~>Je li ti bio problem sporazumijevanje?
Tijana: Ne, svi smo se sporazumijevali na engleskom jeziku.

Nadamo se da ćeš ići na još mnoga takva putovanja!

novinarka: Tina Tomić

- 19:43 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

< prosinac, 2017 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Ožujak 2018 (2)
Veljača 2018 (2)
Prosinac 2017 (4)
Studeni 2017 (1)
Listopad 2017 (4)
Rujan 2017 (1)

Opis bloga



Dobrodošli na naš školski blog! wave
Udobno se smjestite i uživajte u našim tekstovima koji dolaze direktno iz školskog hodnika! thumbup
Što je najnovije u našoj školi? Što je najmodernijecerek? Gdje putuju naši učenicizujo? Čime se hranenjami?
hmmmm.... doznat ćemo ubrzo :-)

Vrijedne novinarke:
Nidia Ilić
Milica Brkić
Tina Tomić
Tijana Ignjić
Anastasia Stanić

Linkovi

http://os-brsadin.skole.hr/

Grad - to ste vi

Hrabri Vukovar je pretrpio godine ratne,
ali je sačuvao natpise ljubavne.
Sada je došlo novo vrijeme,
i zaboravljene su te grozne teme.

Ti heroji na ušću Dunava i Vuke,
ljepši dani ti pružaju ruke.
Prolaskom godina stao si na noge,
i sada imaš građevine mnoge.

Eh, Vukovaru moj rodni gradu,
za bolju budućnost imaš nadu.
Vodotoranj što se diže u nebesa,
bit će simbol prošlog stresa.


Tijana Bajić, Jovana Radovanović

Moj pogled na svijet

Nisam uopće postojala,
tako mi je mati zborila.
Prva riječ kaže mati:
bila mi je daj me tati!

Moj bi svijet bio kao veliki cvijet,
tamo bi vladala sreća i,
puna slatkiša vreća.

Ljubav bi svuda vladala,
i zvijezda padalica padala.

Moj pogled na tuđi svijet je šarena kugla,
al ga razbija samoća i tuga.
Dosta je bilo te boli jake,
nije ovaj svijet za preostale đake.

Voljeli bi sve i svašta,
sad bi ovo mogla biti mašta.
Preko brda i dolina,
sve do lijepog sela Bršadina

Autor: Tijana Baić 8.razred