< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

...:::Komiranje i opuštanje:::...

Image Hosted by ImageShack.us

Free Web Counter
Free Web Counter

Evo, ja i legica napravile blog koji je u početku više bio njen, ali sad ja preuzimam stvar... bit će dosta tema, pa se nadam da će svatko nać nešto za sebe...

myspace

images for blogs

...:::Linkovi:::...

Semenka
...:::odličan forum na kojem možeš upoznat zanimljivih ljudi:::...
Blog
...:::ma jednostavno, blog:::...
Tina
...::: luda cura... legica iz razreda:::...
W. Axl Rose
...::: Demba... opaljen i zanimljiv lik... lud za gunsima:::...
Nessi
...::: Nessika... dembina cura... također blesava i kul:::...
Little_bee
...::: Maja....preispravna i luda:::...
Subo
...:::blesav lik, posh ovisnik, ko i ja :D :::...
Ineskaaa
...:::blesava cura koja obožava lift:D :::...
L00k@!
...:::Blink fan, lood lik:::...
nin@!
...:::Blesava cura... super luda i obožava Jovia:::...
Ivana d Tetka
...:::Super cura... voli se zezat, iskrena:::...
Miki
...:::Miki... cura u kazni :D:::...
OsijekClub
...:::Još jedan super portal.. i na toj stranici sam moder za kulturu :D:::...
Domba
...:::jedan preeeispravan lik iako ga poznajem samo preko bloga ;):::...


...:::ev da ne bude stalno isto:::...

Bon Jovi Lyrics
Bon Jovi Music Video Codes
Music Video Codes by VideoCure.com

...:::Nešto o meni br. 1:::...

Ime: Andreja
Rođena: 24. 05. 1990., Blizanac
Škola: 3. gimnazija
Slušam: Rock, metal, punk a i ostalo kad mi pukne...
Naj stvar: Hrpetina stvari... ne bi stalo
Volim: Sve
Ne volim: Ništa
Moj mail: andy_15@net.hr
Naj mjesto za izlazak: Sound, pijana... Ma nema baš izbora u OS

AAstonishing
NNew
DDevious
YYoung

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com

...:::Neke od pjesama:::...




X JAPAN lyrics




H.I.M. (HIS INFERNAL MAJESTY) lyrics




H.I.M. (HIS INFERNAL MAJESTY) lyrics




H.I.M. (HIS INFERNAL MAJESTY) lyrics




H.I.M. (HIS INFERNAL MAJESTY) lyrics




H.I.M. (HIS INFERNAL MAJESTY) lyrics




H.I.M. (HIS INFERNAL MAJESTY) lyrics




GUNS N' ROSES lyrics




GUNS N' ROSES lyrics




GUNS N' ROSES lyrics




MARILYN MANSON lyrics




MARILYN MANSON lyrics




MARILYN MANSON lyrics




MARILYN MANSON lyrics




MARILYN MANSON lyrics




MISFITS lyrics




MISFITS lyrics




BLINK 182 lyrics




BLINK 182 lyrics




BLINK 182 lyrics




BLINK 182 lyrics




MAIDEN IRON lyrics




MAIDEN IRON lyrics




PINK FLOYD lyrics




PINK FLOYD lyrics




PINK FLOYD lyrics




MY CHEMICAL ROMANCE lyrics




MY CHEMICAL ROMANCE lyrics




MY CHEMICAL ROMANCE lyrics

ponedjeljak, 03.07.2006.

...:::WaStEd GeNeRaTiOn:::...

oj.. ev da i ja bacim novi post..
nije mi se dalo do sad niš tipkat, pa zato ev sad mal... smijeh
ispala je hrvatska... a jbg.. biće bolje drugi put... do finala će doć njemačka francuska... bed no ja sam htjela brazil i portugal al štaš...
inače bila sam na Waistedima sa seme ekipom... ljudi zakon ste mi svi wink
sad ću vam bacit par slički... od blogeraša semenara smijeh
vanja (fallen_angel), nina (little_devil) i petra (peroskakavac) Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us vanja, nina, pero i ivana (sky_girl)
miki (white_witch) i zokac Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us pero i ja
wastedovci Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Anđeo - Ja et to je to... uživajte mi... cmoka svimakiss



| komentari (12) | print | # |

<< Arhiva >>