piskarije u trenutku inspiracije...

19.07.2007., četvrtak

LJE(t)NI POST...

evo...ja odlucih napisati novi post...da,da,bravo ja...ajmo jedan sponatni aplauz za ornija...tako...ajmo sad jos...sta tak zbunjeno gledas u ekran?makni rucicu s misa i pocni pljeskat,tako...bravo!!!ok,ok,sad mozes dalje citat...znam da sam ljena stoka,is tvarno nema tih rijeci kojima bih se mogla opravdavat...evo,vruce mi je,prstici mi se kelje za tipkovnicu...fuuuuj...
dakle,sta ima novog u mom malom zivotu?a ono...i svasta i nista...recimo da su leda ok,pocela sam trenirat,kolko tolko,ne radim jos sve,ali nadam se da budem,u ponedjeljak idem OPET u selce...nije da mi se bas ide,al tjesim se da cu se bar oporavit DO KRAJA ,a i brcat cu se pomalo...sad treniram dva puta dnevno,onak,radim kaj smijem...kad god mogu visim na čiču jer mi je uzaaaaaaaaaaaaaasnooooooo vruceeeeeeeeeee...al tebi sigurno nije,jel tak???;)
dakle,leda su ok,al imam gadnih problema s glavom,gubim se,vrti mi se o istala sranja...a dragi doktorceki pojma nemaju kaj bi to moglao bit...pa su me sad poslali i kod psihica...pa sad tam zajebavam jadnog covjeka;)))) uglavnom,ak jos neko ima takvih problema,u stilu da se izgubi,da mu se vrti,da ga glava rasura il tak nes nek se javi...
skolu sam zavrsila,i to,na krasno cudo,bez IJEDNOG razrednog...da,da,to znaci jos jedan sponatni aplauz...tak,tako...brzo ucis...;)
priznajem da mi se nije dalo...ljena sam za riknut,al kaj ces...;)
onda...kaj jos ima novog?
hmmmm...starci su mi se rastali,sad ih zajebavam i jedno i drugo...starog zicam alimentaciju jer si moram kupit nove hlace,satra shizi na to i tak...cisto nam je zabavno...jednimo kaj svi ocekuju da sam ja sad zbog toga jakoooo tuzna i depresivna...e pa ljudi moji,nisam...objavljujem ovako javno:)))
ekipa je super,fakat imam najbolje frendove na svijetu,bas sam sretna zbog toga...sve mi se bas ljepo poslozilo,radim ono sat volim,imam super ljude oko sebe,ok zdravlje mi je malo u banani,al sta sad...nemre sve bit savrseno,ha?:)
zeko i goldie su mi na pripremama u japanu i jedva cekam da mi se vrate,bas mi jako fale...u ponedjeljak dolaze...cure,pazite nas sebe...jedva cekam da dodu...
sve je ok,osim kaj mi je strasnooooooo vruce...
sat da jos pisem?evo,sad mi je zavrsio trening,sjedim tu u klubu i crckam ovo...
dakle,kao sto vec rekoh,23.idem u selce,do subote,30.07.opet kod psihica ( na trac partijicu;))) ),a 31.07.u Dugu Uvalu s klubom...bas se jakoooooooooooooooooooooooooooooooo veselim...evo,casna izvidacka da cu napisat novi post cim se vratimo iz D.U!!!!
ok,sad fakat ne znam sta bi vise pisala,pa ako neko ima kakav prijedlog nek se javi...na mail...ili na blogec...
i da,ispricavam se svima koji su mi komentarisali blog,a ja nisam odgovarala...moj grijeh;((( zao mi je...evo,zacrvenila sam se... nadam se da cete mi oprostit...molim vas...smrc...
dakle,idem sad...ozbiljno...a vi komentirajte...a ja cu pisat..stvarno,ne lazem;))))
veeeeliki ljetni pozdraf od vase ORKEEEEE....:)
pozdrav svima koji me znaju i koji me ne znaju...uzivajte,brckajte se,suncajte ili radite nesto korisnije...iako ljeto nije vrijeme za to;)))
pooooozzzz;)
- 20:51 - Komentari (56) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Srpanj 2011 (1)
Svibanj 2009 (1)
Siječanj 2009 (1)
Siječanj 2008 (1)
Rujan 2007 (1)
Srpanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (1)
Prosinac 2006 (1)
Studeni 2006 (10)
Listopad 2006 (51)
Rujan 2006 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

pisat cu kad me pukne inspiracija i zato sto to volim...ili kad cu morat:)
nemojte me uvijek shvacat ozbiljno...bar ne vi koji me znate...



Evo...par pjesmuljaka mome srcu dragih;))) uzivajte....
Ramones-Pet sematery


Ramones-I don't wanna grow up

Joey Ramone - What a Wonderful World

Hladno Pivo-Dobri prijatelji

Hladno pivo-Politika

Linkovi

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

myspace generators