piskarije u trenutku inspiracije...

01.11.2006., srijeda

jedan osobni postic....

Za dvadesetak dana idem u toplice....u krapinske...
Inace vam to s rehabilitacijom ide ovak:poslje operacije trebate
Cekat da vam rana skroz zaraste i da vas sve prestane bolit
Da bi rehabilitaciju uopce mogli odradit.mozete birat itmedu krapinskih,varazdinskih i topuskih toplica.ja sam izabrala krapinske.3 tjedna su vam obavezna,a uz ta tri mozete ici jos tri
Dodatna tjedna...ja i moji starci smo ose odlucili za ovo drugu opciju,tako je puno veca mogucnost da cu trenirat...
Iskreno...jedva cekam da dodem tam...konacno cu smjet nesto radit...za pocetak samo terapiju i pivanje,a s vremenom
(uz digovor s fizioterapeutom) i puno vise....
bed je jedino kaj bi i za bozic i za novu godinu trebala biti tamo...badnjak pada u nedjelj,pa cu u nedjelju ujutro doc
doma i vratit cu se u uitorak ujutro.brijem da za bozic ne rade...a ustalom vidjet cu s njima...
hehehe,al najbolje od svega je kaj cu i u toplicama moci pisat blog...teta koja je bila samnom u sobu poslje operacije
bit ce u isto vrijeme kad i ja u toplicama,a ona zbog posla nosi svoj laptop...pa smo se jos u bolnici dogovorile da cu smjet s njenog kompa na net,a i pokazat ce mi krapinu...ma bit ce mi mrak...
vi cete,siroceki,morati ic u skolu,smrzavat cete se na po
snijegu,a ja cu svaki dan plutat po bazenceku,setat se po krapini,lagano uciti i bas ce mi bit super...
ne obazirite se na zadnju recenicu...to ja sebe samo tjesim...najboja bi mi ujtjeha bila kad mi moj kirurg reko:
DA,ORNELA,SUPER SI SE OPORAVILA I MOZES POCET TRENIRAT...
Evo,to zelim za bozic...a sobzirom na to da su mi sve zelje za rodendan ostvarikle nadam se da ce mi se ostvariti i ova jedn abozicna...mislim...nije da imam samo tu jednu,ali odlucila sam skromna...ipak mi je ova zelja najvaznija...mozda jednom s vama podjelim i postale...J
Danas sam s mamom bila na groblju...kisa je pljustala,bile smo mokre ko miseki,palile smo svijece i mislile na one koje vise s nama...ah...bas sam puna inspiracije...ok...mislim da je o sve kaj sam vam htjela rec...da,moji iz kluba idu sutra na treninge u celje...JA BIIIIIIIIIII...smiri se ornela...jos malo pa ces ic i ti...
Najbolja vijest od svih je da je moja majcica odlucila da mogu u cetvrtak ili petak,kak ja hocu,otic u klub...naravno,bez kimona...smrc...a jebi ga,rana mi jos nije ni zarasla...kaj bi ja sad...samo moram biti strpljiva,to mi svi stalno ponavljaju...i da moram pazit na sebe...ok...budem,aj promis!!!J
A i super je kaj sam nacimala staru da mi ide kupit jaknu i trenirke...hehehehe...hvala mamac...J
Ok,sad mbi ovo fakat bilo sve...ovo vam je moj prvi ovak...malo osobniji postic...i nemojte ga ocekivat tak skoro...ovo sam pisala u wordu,pa se malo oduljilo...proradila inspiracija i tako to...hehehe...
Cujemo se uskoro...
p.s.sanajc nemoj se polomit na treninzima i razbi nekog za mene...uzivajte...L

vasa orka

- 17:41 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< studeni, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Srpanj 2011 (1)
Svibanj 2009 (1)
Siječanj 2009 (1)
Siječanj 2008 (1)
Rujan 2007 (1)
Srpanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (1)
Prosinac 2006 (1)
Studeni 2006 (10)
Listopad 2006 (51)
Rujan 2006 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

pisat cu kad me pukne inspiracija i zato sto to volim...ili kad cu morat:)
nemojte me uvijek shvacat ozbiljno...bar ne vi koji me znate...



Evo...par pjesmuljaka mome srcu dragih;))) uzivajte....
Ramones-Pet sematery


Ramones-I don't wanna grow up

Joey Ramone - What a Wonderful World

Hladno Pivo-Dobri prijatelji

Hladno pivo-Politika

Linkovi

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

myspace generators