Hrvatski orijentacijski klubovi
Vihor
Reprezentacija-SVETINJA
Bjelovar
Ris
Kapela
Japetic
Jelen
Lokve

Slovenski orijentacijski klubovi
Slovenj Gradec
Slovenska MTBO reprezentacija

Sve o orjentacijskim događanjima u Hrvatskoj i Europi

12.05.2008., ponedjeljak

Završio je drugi trijangl

Završio je drugo natjecanje koje obuhvaća sve discipline, sve u svemu ok, ali moglo je međimurje i bolje. Prvi dan ujutro MTBO. Karta 1:20 000 sa malo kontrola krepal sam ali nisam zadnji, uz toliko kolko treniram bilo je super. Popodne smo isli put perivoja zrinskih na sprint. Tam je bilo problema sa startnim listama ali na kraju organizacijski sve ok. Ja sam startal u 31 minuti i sve je bilo super do 11 kontrole, tad sam se zgubil ko zadnji seljak kaj ima kramp i motiku, a ne da sam orjentacist, i izgubil 4 minute na kraju. Šečer na kraju dana, otisli u na pizzu pojeli i u šetnju u sastavu: Ivona Jelić, Nela Gross, Dino Metaj i ja. Cure nam nisu dale disat, cijela selnica je znala ko diže galamu a na kraju sam ja dobio pop nosu zato kaj sam najstariji i biser na kraju većeri: ja odem spavat a dodu Nela i Ivona ajmo se slikat u 00:30, naravno budala JA rekao ajde, a na kraju one bi pricale a izvukle su me na tu foru. Ujutro onak neispavan zaribal sam na sprintu ali ok bilo bu bolje. Na kraju ukupno 3. u sprintu, Ivor drugi superiška. I onda su nam organizatori na kraju pripremili šou. Par kontrola krivo postavljeno zamijenjeni opisi i tak dalje šta reči nego da su bacili ljagu na super događaj. Onak ljuti došli smo u zg oko 9. Organizatori valda bu bolje na memorijalu. do uskoro bok svima


- 18:56 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< svibanj, 2008  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Svibanj 2008 (4)
Travanj 2008 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Svjetkse O-face
TERO
HUMBANN
SIMONE NIGGLI