srpanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Svi mi imamo dva lica. Jedno koje otvoreno pokazujemo, drugo koje skrivamo.

O MENI
ime:Hana
prezime:Sanjalica
razred:uskoro 1.gimnazije
živim u:Čakovcu
jašem:KK Međimurje

VOLIM:
*konje
*jahanje
*čokoladu
*svoju obitelj
*biti sretna
*Hell
*Iwy
*Mirnu(konj na kojem jašem)
*čitati
*pisati(pjesme uglavnom)
*crtati
*sanjati

NE VOLIM:
*svađe
*nesigurnost
*sumnju
*mahune


Photobucket

moji prijatelji:

Iwy=poznajem ju od vrtićaparty,uvjek sam se mogla pouzdati u nju nadam se da će tako i ostati.Malo jegreedyali baš je zato zabavna!Obožava ljenčariti ali kad ju natjeraš van uvijek živne

Helena(Hell,Heki)poznajem ju (tek) 2 godine,ali već smo prošle PUNO toga skupa.Jako impulzivna,otvorena no na neki način samozatajna cura koja uvijek kaže što misli.Posebno nas veže bezgranična ljubav prema konjima!

Jelena=uvijek nasmješena,vesela,zaljubljiva i otkačena cura.cerek


Ella
upoznale smo se preko roditelja kada smo imale 2 godine.Bile smo potpuno nerazdvojne no kada sam se odselila(vrijeme radi svoje)polako smo gubile kontakt.Sada sam opet u ČK pa ćemo vidjeti što će biti...






adopt your own virtual pet!



Djelić raja ponovo u meni...

Jučer sam,nakon godinu dana opet sjela na konja.Nakon par minuta slatke nervoze trener me pustio da jašem sama u velikome koralu.Sjetivši se pjesme wild horses i osječaja koje u meni izaziva nesputani,divlji trk počela sam galopirati.Danas imam upalu mišiča ali ta slatka spoznaja da sam opet našla svoj komadić raja grije toplije od ovih vručina....cerek

|Komentiraj 20| Printaj| #|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.