27.12.2005., utorak

SRETAN BOŽIĆ..

dragi blogeri-prijatelji.
JA, POPPY I CIJELA NAŠA ŠKOLA S ČASNIM SESTRAMA Vam želimo sretan i blagoslovljen Božić i još bolju Novu 2006. Godinu.. Želimo vam lijep provod..

_eh, ovo sam morala pisat dok su me časne gledale, pa je moralo bit lijepo napisano.. al znate vi što mi mislimo... _

nismo dosta dugo pisale. imale smo veliku strku u školi, pa zato. uhvatila nas je časna gđa.Smajlić kako se zadovoljavamo u školskoj kuhinji. i sazvala roditeljski sastanak i tako cijela strka. mi smo ju molili da im ništa ne kaže jer če nas doma natuč, al nije htjela poslušat. trebali se joj vidjet facu kakvu je napravila. kao da je čekala da nam to s guštom napravi. ali dobro.. vratit cemo mi njoj. vec radimo neki plan....
idemo spavat jer nas tjeraju. oprostite nam. laku noć.

a .. imate vi kakav plan?
- 23:59 - Komentari (7) - Isprintaj - #

< prosinac, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Mala veselja dvije (napaljene) petnaestogodišnjakinje...

Free Website Counter




Free Website Counter
22.11.'05.

*evo za početak da se malo predstavimo...
* Imamo 15 godina (poppy i milovanka)
* Slušamo t.a.t.u. muziiiiku
* Volimo crnu kožu i žrtvovanje jaraca
* Volimo papati fini špek i luk
* Broj okretaja (jezikom) u minuti - 530
* Volimo ogovarati, nikad pomagati
* Idemo u žensku katoličku školu
* Najbolji film nam je - ČUDOVIŠTE (podsjeća nas na nas 2, samo što mi nismo ružne)
* dobro,nije baš da smo obadvije lijepe - Milovanka je malo ugly,ali nije sve u izgleduuuuu...hehe

* Ovim blogom vas potičemo da nam ostavljate komentare,svoja mišljenja i gay seks iskustva...
Pa zato NAVALI NAROOOODEEEEEE!