06.12.2005., utorak

Jebemti sve! Kud baš ja?! Kud baš nas 2?!

DA,DA...Milovanki se ne da pisat pa opet moram ja....

Ja sam bolesna...Ona isto....

Ona je mene prva zarazila...Iako ja to nisam htjela....

I pokušala sam to izbjeći,izbjeći njuu...

Jer sam znala da će biti groznih posljedica...

Koliko god se ja opirala,ne mogu protiv sebe...

Bilo je to neki dan...Prošli tjedan...

Nisam htjela,ali morala sam...

Morala sam poljubiti moju Milovankicu...

I tada se dogodilo....Baš tada...

Virus je prešao u mene....Gotovo je,pomislih...


Gotovo...


Ah jebemti gripu!

pusa svima...


*i još nešto...Ako želite posjetit najveće JEBENE glupače na svijetu odite na ovaj blog i vidite kako su neke cure jadne - proanna.blog.hr
- 00:15 - Komentari (7) - Isprintaj - #

< prosinac, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Mala veselja dvije (napaljene) petnaestogodišnjakinje...

Free Website Counter




Free Website Counter
22.11.'05.

*evo za početak da se malo predstavimo...
* Imamo 15 godina (poppy i milovanka)
* Slušamo t.a.t.u. muziiiiku
* Volimo crnu kožu i žrtvovanje jaraca
* Volimo papati fini špek i luk
* Broj okretaja (jezikom) u minuti - 530
* Volimo ogovarati, nikad pomagati
* Idemo u žensku katoličku školu
* Najbolji film nam je - ČUDOVIŠTE (podsjeća nas na nas 2, samo što mi nismo ružne)
* dobro,nije baš da smo obadvije lijepe - Milovanka je malo ugly,ali nije sve u izgleduuuuu...hehe

* Ovim blogom vas potičemo da nam ostavljate komentare,svoja mišljenja i gay seks iskustva...
Pa zato NAVALI NAROOOODEEEEEE!