30.11.2005., srijeda

MOJA NOVA ČVRGA!

Jučer smo (napokon) kupile vibrator! Odlučile smo se za rebrasti - kao taj pruža veći užitak i to...
Detalji slijede: kupile smo ga i nismo mogle dočekati,tako da smo uletile u prvi butik (boutique) koji smo vidjele i kofol Milovanka je zgrabila nešt na brzinu da će kao probat,i ja s njom u svlačionicu. Svlačionica je bila jako mala,imala je veeeeliko ogledalo,malu stolicu,te dvije kuke za jakne...
Izvadile smo ga...I ono,mene je bilo strah taKo da ga je Milovanka prva gurnula sebi...Pa sam joj ja malo...
I tako "dere" ona,i vidim ja njoj super pa kažem joj da oću i ja malo,a ona...NIŠTA! Tako se uživila da mi "ga" nije htjela prepustiti,ono,praktički sam joj ga morala istrgnuti iz PiiiiiP!
A i ona stvarno nekad zna bit...glupa...al šta ću kad je tako sexy i slatka!Dobro uglavnom,onda ga je ona meni malo,a ja se (naravno) nabila glavom u kuku za jakne i ostala mi čvrga,koju mi je naravno vidjela mama...Al sve je bilo oke - rekla sam joj da smo se ja i Milovanka dodavale loptom,pa me ona "slučajno" pogodila! I da,još nešto - ono ogledalo je strava,stvarno je super kad se gledaš i otkrivaš svašta nooovoooog!
Velik mokri pozdrafčić svim curama tamo!
(Ma daj Milovanka,pa šalim se!)
- 20:48 - Komentari (20) - Isprintaj - #

  studeni, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Mala veselja dvije (napaljene) petnaestogodišnjakinje...

Free Website Counter




Free Website Counter
22.11.'05.

*evo za početak da se malo predstavimo...
* Imamo 15 godina (poppy i milovanka)
* Slušamo t.a.t.u. muziiiiku
* Volimo crnu kožu i žrtvovanje jaraca
* Volimo papati fini špek i luk
* Broj okretaja (jezikom) u minuti - 530
* Volimo ogovarati, nikad pomagati
* Idemo u žensku katoličku školu
* Najbolji film nam je - ČUDOVIŠTE (podsjeća nas na nas 2, samo što mi nismo ružne)
* dobro,nije baš da smo obadvije lijepe - Milovanka je malo ugly,ali nije sve u izgleduuuuu...hehe

* Ovim blogom vas potičemo da nam ostavljate komentare,svoja mišljenja i gay seks iskustva...
Pa zato NAVALI NAROOOODEEEEEE!