< rujan, 2006  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga
a kaj da napišem doli još jedan novi teen blog kreacije mozga mog

Linkovi
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Engleski po Muji


Mnogo sam se sekirao- I axed my self very much
Pričam sam sa sobom- I'm talking alone with the room
Računaj na mene- Calculate on me
Ko te šljivi- Who plums you
Ko te šiša- Who cuts your hair
Nosi se- Carry yourself
Od malih nogu- Since the little legs
Malo prije- Small before
More bre- Sea, brother
Voditi računa- To lead the bill
Samoubojica- Only killer
Napet sam- I'm on five
Hajde da igramo karte- Let's play tickets
Dijelim vaše mišljenje- I divide your opinion
On je svijetla točka- He is a bright full stop
Spetljao se s njom- He looped himself with her
Želim se nasloniti na tebe- I wish to elephant on you
Šta ti pada na pamet- What is falling on your brain
Pucali smo od smijeha- We were shooting from laughter
Pijan je ko majka- He is drunk as a mother
On je velika marka- He is a big stamp
Iz čista mira- Out of clean peace
Fotokopije- Foto-who-drinks
Supruga- Are-railway
Blago tebi- Treasure to you
Veni, vidi, vici- Fade, see, jokes
Sve što je izgubljeno, može se povratiti- Everything that is lost can be thrown up
Sve je gore i gore- Everything is up and up
Sranje kroz gusto granje- Shitting through a dense bush
Sarajevo- Sara is an ox
Dedinje- He belongs to grandfather
Mali Lošinj- Little bad city
Slobodan Milošević- Freeman Gentlefucker

10.09.2006., nedjelja

Kis maj es, end kol mi Franjo


Ovaj naslov je ubiti jedna fora kojom se koristim, a digla sam ju od jedne biserke Maje… naravno, nemreš ju koristit kad oćeš nego dok ti neko potpali živce, pa mu ti onak nonšalantno odvratiš- kiss my as, and call me Franjo. Moreš ti reći i Đurđa i Božo, al Franjo je onak…orginal bi rekli…još je bolje ak (ne)imaš engleski naglasak. J e ste znali da se Maideni smatraju punkom ?????? ne moram ni reći kolki sam potok spišala dok sam to pročitala ni manje ni više nego na emtiviju. Još uvijek me tera na wc dok se sjetim toga. To je vrijeđanje i grupe i glazbe općenito. Takvo neznanje bi trebalo prijaviti, a kao kaznu predložiti stolicu. Neki sam dan pogledala jednu epizodu Sponch Boba. Koje su to face e…ja se kočim dok ih vidim. Počela sam štediti da si kupim polovnu električnu gitaru na netu. Znam nekaj malo svirat, a na nečem se moram naučit. Preslušavam novi album od Systema…she's like heroin…zvukove nemrem oponašat… such'a lonely day, and it's mine…upoznala sam neku žensku koja kao sluša For My Pain, Mandragora Scream i te, i ja joj velim nek mi hiti par pjesmi, a ona meni da se sad nemre sjetit, umorna je, i da joj se sad fakat neda… BLA-KENJ-SER… ili kak neki. Jedan dan dojdu s majcom od Ramonsi, a drugi dan s majcom od Nightwisha …sposer…bila ja na karaokama u subotu, al sam otišla prije neg kaj su počele. Al su dečki super svirali. I tak maj pipol… bujte mi ol vrajt i za karaj želim posdrafit neke humans : Edy, Ivanu, Tihanu, Barbaru, Elenu, Tommya, Nelu, Sarah, Frksoja, Đuku, Antonelu, Ivonu, Maju i još neke…neke…koje…ma nevrmajnd. kušlek

- 19:16 - Komentari (0) - Isprintaj - #