New, Improved Organizam

< siječanj, 2007  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Image Hosted by ImageShack.us

Čudo!
http://novorganizam.blogspot.com



adopt your own virtual pet!


Image Hosted by ImageShack.us

01.01.2007., ponedjeljak

Kako sam došla do božićnog duha

29. 12. je bio Tužan dan. Pili smo rakiju na poslu, pa smo bili naterani da odemo na veliku firminu žurku, Zdravko-Čolić-u-pola-tri, pa smo čekali obećane bonuse do 4. A sve vreme slavili odlazak dva najvažnija lika. Iz firme. Stvari će se ozbiljno promeniti i ništa neće biti kao što je bilo. Au revoir...
Ni prva 13ta plata me nije oraspoložila. Novac je govno koje treba trošiti.

30. 12. je bio Shopping dan. Kupovalo se sve - hrana, piće, grane jelke, pokloni. Stajala sam u zloglasnim rasprodajnim redovima skoro svojevoljno. I nisam mogla da verujem da to radim. Hej-ho, grabi i kupuj, jeftino je...

31. 12. je bio Kućni dan. Ribanje, brisanje, seckanje. Malo smo se zaneli, pa smo napravili previše. U 9 uveče, spremna za NG. NG dođe, mi se poljubimo. SMS zamro. U 1 h, lalanje. 2006. mi se nije naročito dopala. Sem Istanbula.

01. 01. je TV dan. I pogledala sam nekoliko delova nekoliko dečijih filmova i nekoliko emisija sa životinjama. I tu negde između ledenih kraljica, džinovskih pandi, frajera koji trče po bačvama u vodi, kučića koji vataju frizbi po zonama, zubara i psećih zaprega, naletela sam na deda mrazovog irvasa koji priča glasom Vupi Goldbreg. I to me je obradovalo. Ima lepih stvari na ovom svetu, samo ih treba naći.

- 15:09 - Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>