gluposti

moja abeceda.
A-Antonia,auto.
B-BMW.sretan
C-cajkemad mrzim ih!
D-Dario-prvo sto sam se sitila.
E-Emanuel-moj mali susid.
F-Frends...
G-Gracie!-hvala..,Glazbena skola
H-Hrvatskahrvatska
I-Ivan-debil iz zg-a
J-Jase-najbolja rodica..
K-Kisa..cry
L-Lovecerekcerek
M-muzikasretanMokalo,mama
N-Nika-Legenada!!
O-oci...hehe.Orebic.Oprosti..
P-Petak...
R-Rajsretan
S-sister(antonia)
T-trajekt-nocna mora!!
U-uho.Umjetnost
V-vjetar.
Z-zauvijek,zemlja..

PJESME:

Tvoja prva djevojka

Dosao si tiho,na prstima,rekao da sam tvoja jedina.
Pricali smo,svjetlo ugasili,malo se ljubili.
Noc je bila duga,sva od zvjezdica,na putu do mjeseca.
Danas si daleko 200 godina,ali si na usnama.
ref:
Bila sam tvoja prva djevojka(salalalala).
Sva tvoja ljubav tu je ostala(salalalala).
I svaku noc sanjas me,u svakoj drugoj vidis me.
Tvoja PRVA DJEVOJKA!!!!


Ne zovi me u ponoc

Ti dosadan si malo,simpatican i lud.
Kad vise jos odrastes,promjenit ces i cud.
Ja volim tvoje price,lutanja kroz grad.
Ah,sto bi htio vise?Za drugo si pre mald.
Ja volim tvoje price,lutanja kroz grad.
Ah,sto bi htio vise?Za drugo si pre mald.
ref:
Ne,ne,ne,ne,ne zovi me u ponoc.
Da mi kvaris san,cekaj novi dan.
Ne,ne,ne,ne,ne zovi me u ponoc.
Mozda gledam film ili sam sa njim.

Plesi sa mnon

Imam 4 lose strane.
Moglo bi se reci da su mane.
Ljubim,lazem,paralelno zaljubim
se triput dnevno.
Cetvrta je losa strana,ostavljam
te ovih dana.
Ima jos koja da ti ne lazem,
al ove cetri su mi najdraze.
ref:
Plesi sa mnom,takva sam i gotovo.
Plesi sa mnom,jos se niko nije otrovo.
Plesi nece noc,cjeli zivot trajati.
Plesi sa mnom,dobro cu ti stajati.
Plesi!

svstara!!!

Skamu.com - <br />
<center><a href=Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Orkut Graphics

Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Friends Icons

Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Myspace Avatars

Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Myspace Icons

Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Love Avatars

Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Myspace Avatars

Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Myspace Avatars

Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Myspace Icons

Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Food Avatars

Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
School Icons

Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Orkut Graphics


Counter From POQbum .com

Glitter Text Generator

By: Lucija

Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Myspace Avatars

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
Ma ko je ova u nosnji???

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
Kad se luce oce slikavat....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
heheheh....





< srpanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Kolovoz 2008 (3)
Srpanj 2008 (8)
Lipanj 2008 (3)
Svibanj 2008 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


komowi da / ne

by MaLLa gLuPaChA DiZaJn

Opis bloga

hey!!!molim vas ostavite mi koji komeentar!!!
i ja cu vama!!!!byemahmah
a sad malo o meni:
Zovem se Lucija,a zovu me Lufe,Lufika,Lufeta...
Zivim u malom mjestu na peljescu:Orebic.
Idem 6 razred.
Najprijatelj/ica:Nika,Arlyn.
Najpredmet mi je povjest.
Volim:prijatelje,muziku,zabavu,****...
Mrzim:skolu,umisljenost,matematiku.
to je to...bye!

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV
http://orebicka.blog.hr/
Pogledaj blog
Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

leon
Nikolina
dolores
ivan zg.
youtube

ponedjeljak, 14.07.2008.

....voli te!...

Od prvog trenutka kad sam te ugledala
zaljubila sam se u tebe.
Pala sam na tvoj sarm i odmah sam te
prihvatila takvog kakav jesi.
A sad nako toliko probdjelih noci jedno ti
moram reci:

Skamu.com - The only place for Myspace icons, Orkut avatars, and profile codes
Orkut Graphics

Ova je pjesma posvecena svima koji su zaljubljeni.cerekcerek
Budite zaljubljeni!!
bye,bye



| Klikni ako si idiot (42) | Klikni ako si još veci idiot | xD |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.