< studeni, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Travanj 2009 (1)
Ožujak 2009 (1)
Siječanj 2009 (2)
Prosinac 2008 (1)
Studeni 2008 (3)
Travanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (1)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

allo ljudi..evo moj blog..
nadam se da će vam se svidjet
moj način pisanja..i pozz svima

Malo o meni

nemorate znat puno o meni..
samo par riječi o meni..
ja sam Ornela(ory)...dolazim
iz selendre u istri..visoka sam 167 cm..
većinom moj život provodim igrajući rukomet..
imam plave oči i smeđu plavu kosu..
i samo da znate navijam za DINAMO...
i volim slušati hip hop..jee

Malo slikica

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Malo spotova











petak, 28.11.2008.

evooo malo vicevaaa

zubozubomalo vicevaa....nut

....razgovaraju dvije krave:
-i..šta ti kažeš o ovom kravljem ludilu
-mene to ne zanima..ja sam helikopter...puknucunaughtysmokin


......-zašto tako uplašeno trčiš?-upita lav miša
-ma,ne pitaj...netko je silovao slonicu,a slonu sam ja najsumnjiviji...

*****igrao se Dalmatinac s pužem,dođe drugi Dalmatinac i veli:
-o vidi, a di si tako lipoga puža naša?
-a,ima san ja lipšeg, samo mi je uteka...

!!!!!!što rade Mujo i Haso na klackalici u Sarajevu???
.....zajebavaju snajperiste...bangbang

...prišavši pita tatu...
-tata,kako sam ja došo na svijet
-pa,sinee..donijela te roda!!!
-e,tata..i ti svašta jebeš...

###dva čovjeka sjede u vlaku.
odjednom prvi pljune drugome pored glave.
-Dozvolite da se prestavim..Burić,profesionalni pljuvač
a drugi mu na to pljune pravo u oko
-Drago mi je..Tomić,pljuvač amatera..ludlud



| komentari (4) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.