I entered nothing and nothing entered me.

srijeda, 03.05.2006.

Umalo sex, alkohol i black metal

Eh eh, zao mi je sto nisam ranije updateovala ali taman krenem da pisem, pa stanem i izbrisem. Sta cete, cudna sam ja biljka. Mogu vam reci da se svasta desilo za prosli vikend. Ali lagano cu da krenem od rodjendana. Sto se mog izgleda tice, odlucila sam da idem komplet u crnom. Suknja, majica i martinke. Sve crno. Nekako se u tom najbolje osjecam. Kupili smo slavljeniku tri dvd-a. Dva su sa spotovima (metal bendovi uglavnom), a jedan sa koncertom Apocalyptice. Rece da mu se svidja.

Da skratim pricu, prelazim na glavne tacke. Napila sam se kao crna zemlja. Kao i moje momche. Na kraju smo se posvadjali jer je on utripao da ga varam sa Nemanjom. Sa obzirom da sam bila koma, a nisam imala namjeru takva da se pojavim pred mamom, zavrsila sam kod decka. Valjda smo se nekako i pomirili usput. Znam samo da smo nekih pet sati radili raznorazne perverzarije. I da me sve bolilo ujutro :)

Moja stara je izludila. Nisam nosila telefon tako da joj se nisam ni javila. Anyhow, sve je ispalo ok osim jednog incidenta koji se desio u wc-u. Moj decko je zatekao curu od slavljenika kako pokusava da ima spolni odnos sa jednim od slavljenikovih najboljih drugova. Uzas uzas... A jos nista nismo rekli jer... Pa imam osjecaj da cu da userem sve ako kazem. Ipak ne znam... Razmisljam jos o tom.

Inace, malocas sam se vratila iz teretane. Dobro se osjecam. Nema vise upala i tako toga. Razgibana sam i spremna za vjezbanje do kraja sedmice. Jupi jupi! Idem sad da pregledam vase blogove. Hvala na komentarima. Puno vas volim!

<3
- 16:02 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>